Σάββατο 20 Μαΐου 2017

and i love her...



« a great number of things round about, on every side, are causing what is happening now.
Everything, all the time, is causing everything else..»
Joseph Campbell
Η σεξουαλικότητα είναι ζωώδης στη φύση της…
είναι μια φυσική λειτουργία, όπου, ο ερωτισμός αναπτύσσεται μέσα στην κοινωνία.
Ο πρώτος ανήκει στη σφαίρα της βιολογίας, ο δεύτερος σ αυτό της κουλτούρας και του πολιτισμού.
Η ουσία του είναι οι εικόνες και το φανταστικό: ο ερωτισμός είναι μια μεταφορά της σεξουαλικότητας.Μια αλληγορία....
Υπάρχει μια διαχωριστική γραμμή μεταξύ του ερωτισμού και της σεξουαλικότητας…
η ίδια η λέξη το αναφέρει…
Ερωτισμός είναι μια αναπαράσταση, μια τελετή Μεταμόρφωσης : άνδρες και γυναίκες κάνουν sex όπως τα λιοντάρια, οι αετοί, τα περιστέρια ή τα αλογάκια της Παναγίτσας…
Αλλά κανένα απ τα παραπάνω δεν κάνουν έρωτα όπως οι άνθρωποι…
Εμείς σαν άνθρωποι βλέπουμε τους εαυτούς μας στα ζώα, στο ζωικό βασίλειο…
Τα ζώα δεν βλέπουν τίποτε σε εμάς στους ανθρώπους…
Με το να διερευνεί και να μελετάει τον εαυτό της η ανθρωπότητα, αλλάζει και τον εαυτό της και αλλάζει και τη σεξουαλικότητα….
Ο ερωτισμός δεν είναι ακατέργαστο sex,
αλλά sex μεταστοιχειωμένο απ τη μαγεία της φαντασίας….
Έχεις φαντασία αγάπη μου ?....
γιατί όταν γράφεις ποιήματα έχεις μεταστοιχειώσει το ζωώδες sex σε ερωτισμό…
Το αρχαιότερο ερωτικό ποίημα πάντως που έχει ανακαλυφθεί στον κόσμο, βρέθηκε κατά τη διάρκεια ανασκαφής στα τέλη του 19ου αιώνα στην περιοχή Νιπούρ στην αρχαία Σουμερία, κοντά στο σημερινό Ιρακ.
Το πινάκιο ήταν φτιαγμένο από πηλό και χρονολογείται περίπου στο 2037 π.Χ.
Θεωρείται λοιπόν το αρχαιότερο ερωτικό ποίημα που έχει βρεθεί ποτέ. Το έργο έχει εκτεθεί ήδη σε διάφορα μουσεία του κόσμου.
Μέσα στην περιγραφή για τον αγαπημένο, αποκαλείται "λιοντάρι" και είναι πολύ όμορφα όλα τα λόγια...
Η αγάπη είναι διαχρονική και πάντα συγκινητική...
"Γαμπρέ, αγαπημένε της καρδιάς μου,
σαν το μέλι γλυκιά είναι η ομορφιά σου....
Λιοντάρι, αγαπημένο της καρδιάς μου με μάγεψες.
‘Ασε με να σταθώ τρέμοντας, μπροστά σου,
να σε αγγίξω με το χάδι μου.
Το χάδι μου είναι ακριβό,
πιο απολαυστικό είναι από την ομορφιά.
Σαν το μέλι με το γάλα.
Γαμπρέ, πες στη μητέρα μου,
θα σου δώσει λιχουδιές.
Στον πατέρα μου, θα σου δώσει δώρα.
Τη ψυχή σου να ζωντανέψω, ξέρω.
Γαμπρέ κοιμήσου στο σπίτι μας ως την αυγή,
Τη καρδιά σου ξέρω πως να ευχαριστήσω.
Λιοντάρι κοιμήσου στο σπίτι μας ως την αυγή.
Εσύ, επειδή μ’ αγαπάς, κύριέ μου,
κύριε προστάτη μου, Σουσίν μου,
εσύ που ευφραίνεις τη καρδιά της Ενλίλ,
άγγιξέ με, με το χάδι σου."...
Θυμάμαι απο μικρό που μου έλεγε ο αδελφός μου
ότι του θύμιζα Αρχαίο Σουμέριο, ή Φοίνικα...
μου τα μπέρδευε....
αλλά ξέρω ότι οι άνθρωποι εκείνοι είχαν κάνει σύνθεση :
sex και ερωτισμός...ερωτισμός και sex
τη ψυχή σου ζωντανεύουν αγάπη μου
και τη ψυχή μου....
να έχετε μια όμορφη νύχτα, γεματη ερωτικά όνειρα...
and you :
surround me with your love...
Δεν ξέρω αν είναι αληθινός μήνας ο Μαης …
Ξέρω ότι είναι ένα παιδί…
Ξέρω ότι δεν έχει ηλικία…
Έχει όλους τους καρπούς της Μεγάλης Μητέρας…
Όπου και αν πας μυρίζεις τη λαχτάρα του θηλυκού σώματος,
όποια μορφή και να έχει...
απο δέντρα, και λουλούδια
απο όμορφα κορίτσια
και μεστές γυναίκες....
Όπου και να σταθείς είναι γεμάτο χρώματα…
Τα πουλιά κάνουν σχηματισμούς στη θάλασσα
Και η αρμονία τους ξεπερνάει κάθε φαντασία…
Μακάρι να σου άνοιγα το δρόμο και εγώ έτσι…
Αλλά δεν φοβάμαι για σένα…
με τέτοιο όμορφο χαμόγελο…
Είναι ο Μαης που έχει τέτοια όμορφα χαμόγελα…
Είναι ο Μαης που είναι η καρδιά του χαμόγελου,
Και αυτό γιατί «κουβαλάω» την καρδιά σου μαζί μου
Την έχω με τη δική μου καρδιά μαζί…
Ποτέ δεν είμαι χωρίς αυτή….
Γιατί φτιάχνει το up beat που κινούμαι…
Και κινείσαι….
Όπου και να σαι …
όπου και να πας…
όπου και να πάω…
δεν ξέρω αν είναι αληθινός μήνας ο Μαης...
και αν είναι ένα παιδί
θα σου λέει παραμύθια…
τα μάτια μου στη θέα απ τα μάτια σου…
Μαη μου πάλι όνειρο βλέπωωωω….
Είναι η αγάπη μου που περπατάει και πετάει μαζί…
<3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου