Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

the more erotic and sexual full moon : το χρωμα της αυρας της αγάπης μου...

the more erotic and sexual full moon : το χρωμα της αυρας της αγάπης μου...

ας κολυμπήσουμε μεχρι το φεγγάρι
ας ταξιδέψουμε με την παλίρροια
ας παραδοθουμε στους κοσμους που μας περιμένουν
ξεπηδώντας γύρω μας...
προσπάθησε να πιάσεις το χέρι μου
και να το κρατήσεις
δεν μπορώ να γινω ο οδηγός σου σ αυτό το ταξίδι
γιατί πέφτοντας μέσα σ αυτά τα υγρά δάση των ματιών σου
τίποτε δεν μπορουμε να αφήσουμε ανοιχτό
δεν υπάρχει χρόνος να αποφασίσεις
τωρα μπήκαμε σε ένα ποταμό ατελείωτο...
απ το δικο μας φεγγαρόφωτο
ελα μωρό μου στην άκρη του ωκεανού ...
μωρό μου θα πνιγουμε απόψε...
βαθια βαθια βαθια....
♥ ♥ ♥

υγ : o Zac F ειναι απ τους καλύτερους dj στην Ελλάδα...
τώρα εκτός απ τα τραγούδια του,
του κλέβουμε απ το μουσικο κήπο του
και τις photo του...
Zac f πάντα εκλεβα απο μικρός τριαντάφυλλα
να τα προσφερω στην αγάπη μου
όμως τις πιο πολλές φορές τα χέρια μου μάτωναν
απ τα αγκάθια τους
τόσο πολύ την αγαπούσα που ηθελα να δω το αιμα μου
στα δάκτυλα μου...και να της τα απλωσω...
τα χέρια μου σε μια ματωμένη πανσέληνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου