Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Easter-ia....the suffering of reminiscences

Easter-ia....the suffering of reminiscences

Αν μου λειπει κατι τις γιορτινες μερες…
είναι η μανούλα μου και η γιαγιά μου..
Δυο γυναικες που με μεγάλωσαν και μου αφησαν παρακαταθήκη ψυχικής κληρονομιάς…
το θεραπευτικό και τη μυθολογία …
το πρώτο ήταν της μητερας μου και το δεύτερο της γιαγιας μου…
το συμβολικό και το αληθινό δηλ..
Και οι δυο pisces women….

ετσι μπορεσα να εχω καλύτερη σχεση με το real βρίσκοντας πρώτα τους μυθους μέσα σ αυτό το real…
αλλιως δεν μπορουσα να αποκωδικοποιήσω καμμια πραγματικότητα…
βέβαια ειχα πολλές φορές λάθος…
"φορτωνα" με τους δικούς μου μύθους τις κενες ψυχες και τις μη real…
και αυτές πάντα με τιμωρούσαν με την υποκρισία τους….
αλλα έκαναν και έλεγαν μπροστά μου και άλλα πισω μου….
αλλα και εκει ειχα τις φυλακες αγγέλους μου,
που φροντιζαν με έναν τροπο και μου τις «εδιναν»…
συνεπως γιατι να ανησυχούσα…
ποτέ δεν ειχα αγχος πως θα μου συμπεριφερθει μια γυναικα…
ένιωθα και ήξερα ότι η μεγάλη πλειονότητα ήταν για θεραπεια διπλα μου…

σας εχω ξαναπει ότι η γιαγια μου ήταν προξενητρα…
μεγάλο ταλέντο ειχε κάνει τον παππού μου «φτερά και πουπουλα»…
τον παντρεύτηκε με συνοπτικές διαδικασίες,
έναν αντρα τότε που δεν «μαζευόταν» με τιποτε απ τις γυναικες…
αλλωστε μια απ τις δουλειες του ήταν εμποριο γυναικειων εσωρουχων…
τοτε…
His sun in Capricorn and mars in aquarius…
Αυτό δεν τους εμπόδισε να ζησουν μαζι, σαν αδελφές ψυχες…
να του λέει ιστορίες η γιαγιά μου,
και εγω να τους ακουω γαλήνια και να με παιρνει ο υπνος με τις τρυφερές ζήλειες τους…
ήταν μια οαση εμπρος στα derby του πατέρα μου και της μητέρας μου, τους οποίους δεν με ενδιεφερε να τους βλέπω και πολύ απ τα ρεσιταλ τους..
psychiatric live passion ...
στο τέλος της ζωης του, θυμάμαι τον παππού μου, που μου παραπονέθηκε γιατι τον «αφησε» η γιαγια μου και πέθανε…
πολύ συντομα ακολούθησε και αυτός…
Ειχαν αδελφοποιηθεί τόσο και by the way, ποτε μα ποτε, δεν ειχε παραπονεθει η γιαγια μου για τα χρήματα που εχανε ο παππους μου παιζοντας χαρτια…
του μιλαγε τρυφερα…
και τον εστελνε πάντα για δουλεια για να φέρει χρήματα…
η γιαγια μου ηταν η μοναδική γυναικα ,που δεν «ειχε φαει» ξυλο εκεινα τα χρονια στο χωριό….
Η γιαγια μου με τα προξενια της με έπαιρνε πάντα κοντα της…
και μου αφηνε μια spiritual πληροφορία απ τις προηγουμενες γενιες…
πάντα πριν πει το okay, με κοιταγε στα ματια και γεννουσε with her mind μια επιχειρηματολογία στο υποψήφιο ζευγαρι
Που ηταν απιστευτη στο Λόγο…
Η γιαγια μου δεν ειχε παει σχολείο,
μεγάλωνε τα παιδια σε όλα τα γυρω χωρια…
και ο Λόγος της ήταν κατι το απίστευτο…
με κοιταγε στα ματια μ αυτές τις «θαλασσιες» της χάντρες…
και μόλις της χαμογελούσα, προχωρούσε…
λες και διαβαζε ωροσκόπια στα ματια μου…

Η μανα μου απ την άλλη μου εφτιαχνε καφε, και προσπαθουσε να μου τον πει, να με διαβασει μπας και μαθει κατι, τι ενιωθα και τι εκανα…
αν δεν ήθελα δεν μου έπαιρναν κουβέντα…
Η γιαγια μου, μου μιλούσε για δυο κατηγορίες γυναικών τότε στα προξενια…
η μια που ευκολα μπορουσε να τις παντρεψει
ανεξαρτητα αν ειχαν μεγάλη προικα ή όχι ..» «τοχαν οι γυναίκες « αυτές …
Και η άλλη που οσα χρηματα,σπιτια και να έσπρωχναν χαλαγαν όλα τα προξενια…
η γιαγια μου με ενημερωσε πολύ νωρις για το «ακατεργαστο» θηλυκό…
το οποίο δεν το παντρεύεσαι ποτέ…
σ αφήνει αδιαβαστο…
ή σε κάνει gay ή σε πεθαινει…
όπως ένα ακατεργάστο αρσενικό είναι γουρουνι και χιμπατζης
έτσι και ένα ακατεργαστο θηλυκό είναι μια κατσικα στην ουσια και μια χοντροκοτα…
Εκαναν «μπαμ» αυτά με τη μια τοτε…
και όταν της ελεγα της γιαγιας μου να ζησει για να με παντρέψει, μου απαντούσε γελώντας…
ότι δεν μπαινω σε τέτοιες κατηγορίες γιατι «ηθελα» τη φροντιδα της βασιλισσας μου…
και μου έλεγε το παραμυθι…
Ο Ήλιος, Ο Αυγερινος και η Πούλια…
Ο Ήλιος ήμουνα εγω και η Πούλια η βασιλισσα μου…
Ποσο απλα οι ανθρωποι όταν αγαπούν σου στολίζουν
τη ψυχή σου με ομορφα λόγια…
Τα χρόνια περασαν και οι τεχνολογίες και τα social media σκεπασαν τα πάντα…
Αλλά στην ουσια δεν άλλαξε τίποτε …
βλεποντας και παρατηρωντας "πραγματα και θαματα" μεσα στην Easter-ia
του fcb…βλεπουμε ...the new age of relating.....

έχουμε φτάσει στην εποχή που οι νυμφευμένες κυρίες, κοινώς οι παντρεμένες φωτογραφίζονται και παίζουν στα fcb, ή στα άλλα social media με τους εραστές τους, μήπως και ζηλέψουν οι άντρες τους.....
Όχι ότι δεν υπάρχουν άλλες που «παίζουν» με τους άντρες τους για να ζηλέψουν οι εραστές τους…
και οι «άντρες ισως χαντρες απολαμβάνουν τον «οβελία του ψησίματος» απ τις γυναικες που εχουν μεινει να κάνουν μόνες τους το παιγνιδι…
Οι πιο πολλοι αντρες που βλέπω στο fcb, δεν υπάρχουν …
εχουν προκαλέσει
Easter-ia, που λεει και μια φιλη μου απ τη Συρο, στις γυναικες τους με τη συμπεριφορά τους...
Και απ την άλλη αν αφαιρέσεις τις τεχνολογίες διορθώματος των φωτογραφιων τους…βλέπεις όλη τη διαστροφή του ακατέργαστου θηλυκού….
όχι δεν το κανουν για να δειξουν πιο ομορφες....
το κανουν για να μην δειξουν πόσο ακατεργαστες ειναι ....
δηλ πόσο "κατσικια" ειναι ...
και βαζουν και τις φιλες τους απο κατω και κατι "ρούληδες" για να τους γράψουν τι γκομεναρες ειναι....
και αν δεν ειχε καταργηθει η προικα σήμερα , δεν θα ειχαν ούτε σπιτια και ούτε αγαθα ...

Οι εραστές απ την άλλη που βρίσκονται απέξω των σχέσεων, και γάμων, στα λεγόμενα συναισθηματικά τρίγωνα, όχι οτι οι ερωμένες πάνε πίσω, κάνουν όλη " τη βρώμικη" δουλειά για να συντηρηθεί πάσει θυσία ο γάμος ή μια σχέση στα πιο πολλα "σουργελα" που ακόμα ειναι μαζί.....
είναι κάτι δηλ.σαν τους υδραυλικούς....
στην καλύτερη περίπτωση....
"ξεβρωμίζουν" τη τουαλέτα για να "ξεμπουκώσει" το σπίτι....
Συνεπώς υποψιάζομαστε ότι δεν χωράει και καμιά μαγκιά, να πας με τη γυναίκα του άλλου-ή τον άντρα της άλλης....
όπως once upon a time...
μάλλον ψάχνουν για μαλάκα....
τους βοηθάς να ξελαφρώσουν....
αυτά στην καλύτερη....
δεν μιλάμε για τη χειρότερη....

Λες η κρίση να έχει φτάσει να μην μπορούν να πληρώσουν ούτε τα διαζύγια ? .... αλλά για μένα είναι μυθικό -again- το πρόβλημα : ΘΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕ Ο ΔΙΑΣ ΤΗΝ ΗΡΑ, για καμιά....μετά απο τόσες απιστίες ?
Βέβαια η ενέργεια του ΔΙΑ, στην μυθολογία απεικονίζεται αρσενική, λόγω της εποχής εκείνης...
.στην ενέργεια αυτή προσαρμόζονται καλύτερα οι Γυναίκες, ιδίως του σύγχρονου κόσμου....
Αλλά δεν «παυει»όμως τις πιο πολλές φορές να είναι ακατεργαστα θηλυκά…
τωρα το βλέπω καθαρά…
Πιο καθαρα δεν γινεται…

Και μεσα σε όλα αυτά λειπει το πιο βασικό : η βασιλισσα σου, αυτή που η χροια της φωνης της θα σε στειλει στον παραδεισο…
αυτή που δεν ξερει τι να κάνει τη ζωή της, όταν σε χάσει στα πολλά χρόνια απ την αφοσιωση που εχει σε ΣΕΝΑ…
Αυτή που θα σε «οπλισει» να πας στον πόλεμο, στη μαχη στον αγωνα της ζωής,
να κερδισεις χρήματα…
όπως έκανε η γιαγια μου στον παππου μου, ακομα και όταν «επαιζε» στα χαρτια και εχανε χρηματα…
αυτή που θα πιστεψει σε σένα ότι εισαι ο Βασιλιάς…
και εσυ θα την κάνεις Βασιλισσα σου…

Αυτές οι γυναικες δεν υπάρχουν στο fcb …
μην τις ψαχνετε….
δεν κάνουν ποτε επιδειξη ναρκισσισμου…
ξερουν να φροντίζουν αληθινα το ταιρι τους…
Οι άλλες είναι για ψυχοθεραπεια όλες…μα όλες….
και για "γκολ και ξυλο στον πουσταρά το Θρυλο"...

Θέλω να θυμάστε : Μόνον Ενας Άντρας μπορεί να κάνει μια γυναικα ΠΙΟ ΓΥΝΑΙΚΑ….
και μονο μια ΓΥΝΑΙΚΑ μπορεί να κάνει έναν ΑΝΤΡΑ πιο ΑΝΤΡΑ…
τα άλλα είναι με άλλα λόγια να αγαπιομαστε και για «κουκουρουκου» hi…

Υγ : Όλα αυτά με αφορμή που εφυγε από κοντα μας η Χρυσουλα Ζωκα, συζυγος του του ηθοποιού Γιωργου Φούντα, ένα ζευγαρι που θυμιζε τον παππου μου και τη γιαγια μου…
ειχαν αδελφοποιηθει πια…
ζωντας επανω από 45 χρόνια μαζι …
και η Χρυσούλα ηταν μια πανεμορφη γυναικα χορεύτρια,
που δεν «τσιμπησε» απ το πρωτο-εμφανιζόμενο glamorous τότε…
και ο Φουντας ήταν προτυπο αρσενικού στα 60s και στα mid50s…
πάντα υπαρχει ένα δακρυ και ένα χαμόγελο…
παντα υπάρχει ένα ζεστο φιλί για τέτοια ζευγαρια…
Πάντα η αγάπη της συντροφικότητας σ αυτές τις περιπτώσεις είναι το πιο γλυκό κουφετο της ευτυχιας του ζευγαριού…
Και όλα αυτά ξεκινάνε απ το ποσο ένα Θηλυκό θέλει να σου Αφοσιωθεί…Απ το πόσο ένα Αρσενικό είναι Μαχητής της Ζωής…

όλα τα άλλα ειναι η performance των ανικανων...
απολαυστε τους....

...beloved, loved..........................................
Do you really know what you are?
You are the divine letter manuscript.
You are a mirror reflecting a noble face.
This universe is not outside of you.
Look inside yourself,
everything you want,
actually already are..........................................
Rumi
:) ♥
καλη συνεχεια στο Πασχα σας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου