Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

αρης τερζοπουλος

Ενας ευγενικος Αστος που εκτιμούσαμε και εκτιμουμε πάντα....
δινει μια συνεντευξη "καρδιας"....
"Εκείνο που δεν θέλω να χάσω με αυτά τα πράγματα είναι ο εαυτός μου. Είναι σαν τους έρωτες. Έχεις προβλήματα με την γκόμενα; Ή θα χάσεις την γκόμενα ή τον εαυτό σου. Πολλές φορές έχω κάνει κι εγώ τη μαλακία, έχω χάσει τον εαυτό μου για να κρατήσω την γκόμενα. Σαν τελική άποψη για το θέμα, είναι καλύτερο να κρατάς τον εαυτό σου, γιατί έτσι κι αλλιώς όλα περαστικά είναι, δεν πειράζει.
Οι γυναίκες είναι το μόνο που δεν μπορούμε να αποκρυπτογραφήσουμε τελείως.
Έρωτας υπάρχει μέχρι τα 120. Δεν αλλάζει, εκτός αν παραιτηθείς ή στραπατσαριστείς τόσο, που δεν μπορείς πια. Η ερωτική δυνατότητα δεν παύει. 69 είμαι, 70. Μια χαρά λειτουργεί το ψυχικό κομμάτι του έρωτα σε μένα. Αν δεν παραιτηθείς, είναι το ίδιο όμορφο και γοητευτικό και ελκυστικό συναίσθημα. Αυτή η περιέργεια που είχες και νεότερος είναι η ίδια.
Οι σημερινές γυναίκες, απ' τα 30 ως τα 50, είναι οι πρώτες που έχουν απαλλαγεί απ' το σύνδρομο 'γάμος και δύο παιδιά ίσον πετυχημένη γυναίκα και ευτυχία'. Έχουν πάθει μαζικά μια έκλαμψη και λένε "Κάτσε ρε, κάποιο λάθος έχει γίνει, θέλουμε να ζήσουμε λίγο παραπάνω”. Παίζουν αλλιώς το παιχνίδι. Είναι ένα φαινόμενο που άρχισε παγκόσμια από τη δεκαετία του '50 όταν οι γυναίκες μπήκαν μαζικά στις αστικές δουλειές, έγιναν διευθύντριες κλπ. Με αυτό, άλλαξε κι ένα βασικό πράγμα στις σχέσεις. Οι γυναίκες έγιναν οικονομικά ανεξάρτητες και συνεπώς αποφάσισαν ότι δεν θέλουν να τρώνε στη μάπα έναν άντρα μόνο και μόνο επειδή τον έχουν ανάγκη για να ζήσουν...."
διαβαστε τη...
καλη επιτυχια Αρη στις επιχειρήσεις σου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου