Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

...sticky fingers... (1971)

George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
George Taprantzis's photo.
 
...sticky fingers...
(1971)

δεν ξερω τι ακριβως σημαινει κλασσικό...
τωρα αρχίζω σ αυτή την ηλικία και συμβιβάζομαι με την ομορφια της έννοιας του..
με βοήθησαν πολυ οι μικρές αγάπες μου και η ομορφια τους...
αλλά ουτε την κλασσική ομορφια μπορουσα να διακρίνω...
απ τα 1970 ήδη ειχα αρχίσε να διαμορφώνω την προσωπική μου αισθητική και
"σταμπαρα" χρονιές της εξέλιξης της ....
μέσα μου....
έτσι 1946-1965-1970-1973-1977- 1989 κοκ γεννούσαν τους πιο όμορφους ανθρωπους ...
με τη λογική ότι τότε έγραφαν τα πιο όμορφα ερωτικά τραγούδια...
κάτι ενιωθαν παραπάνω οι μουσικοσυνθέτες, απ τους υπόλοιπους...

τα χρόνια εκείνα ειχαν γεννηθεί τα πιο όμορφα κορίτσια που μπορούσα εγω να ερωτευτώ με πάθος ...
διεπίστωσα όμως ότι ήταν rock and roll κορίτσια
rock and roll αισθητικής και ομορφιάς...
μια ηλεκτρισμένη ενεργεια....που μπορουσε να σε μεταφέρει με διαστημική ταχύτητα...
μια ηλεκτρισμένη ενέργεια...που μπορούσε να σε μεταφέρει απ την Κόλαση στον Παράδεισο και αντίθετα...
μια ηλεκτρισμένη ενέργεια που μπορούσε να σου δειξει οτι το πάθος του έρωτα μπορεί να σε κάνει να νιωθεις drug addict...
να νιωθεις το hi της cocaine...
και την "απόλυτη Ξευτίλα" της heroine....
όχι δεν χρειάζεται να δοκιμάσετε drug ουσίες....
δοκίμασαν οι stones για εσας...
και σας μεταφέρουν το απόλυτο πάθος του ερωτα και του sex ...
γιατι άλλο ερωτας και άλλο sexual παθιασμένη σχέση...
και άλλο οι γάμοι σας...
εδώ ειναι όλα μαζί ΕΝΑ φιλτραρισμένα απ τη drug culture των stones...
υπάρχει drug culture...?
δεν ξέρω...
αλλά οι στιχοι του Mick δανεισμένοι απ τη ψυχολογία του Βάθους
του C.Yung, όπως τον αποκάλυψε ο Keith, χρόνια αργότερα στις συνεντεύξεις του,
μου εδωσε να καταλάβω τη θρησκευτικότητα τους...
μια θρησκευτικότητα ολοτελα καινούργια που απέβλεπε στη σύνθεση...
και εδω η θρησκευτικότητα δεν εχει μόνο το νόημα του ιερου
αλλά και μιας κοινωνικής συνειδητότητας πιο προχωρημένης
απότι η ζωή ήταν τότε.....

εφετος οι stones θα παρουσιάσουν αυτό το εργο τους Live...
το sticky fingers ειναι το καλυτερο rock album στην ιστορια της Μουσικής...
κατέβαστε το και ακούστε το ....
Θεε μου πρωτη φορά νιώθω τοσο κλασσικός....
Πειτε μου και βρείτε μου μονο ενα ατομο, που δεν θα του αρέσει αυτός ο δίσκος...
η βασική μου culture όπως ξεκίνησε να "ξεδιπλώνεται" ...
και ηταν τελη του 1971, και ήμουνα 11 προς 12 ετών...

:) ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου