Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Sun conj with Aries Point and Mercury retrograde in Water element : η ιεραρχηση των συναισθηματικων αναγκων - ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ AS IF....ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ..

Sun conj with Aries Point and Mercury retrograde in Water element : η ιεραρχηση των συναισθηματικων αναγκων - ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ AS IF....ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ..
 
Στη ζωη υπαρχουν αναγκες.Δεν γινεται να πραγματοποιησεις τιποτε, αν δεν υπαρχει μεσα σου η αντιστοιχη πίεση της αναγκης, που καποιες φορες συνοδευεται και με μια μορφη βιας, που φαινεται στις συγκρουσεις μας ειτε με τον εαυτο μας,ειτε με τους αλλους όταν οι αλλοι αγνοουν τις δικες μας αναγκες.
Άλλο θέλω, άλλο χρειάζομαι και άλλο έχω ανάγκη. Στην Ελληνική μυθολογία, η Ανάγκη ήταν μία βίαιη αναπόφευκτη θεϊκή δύναμη, με πολλά επίθετα, ένα από αυτά το Αδράστεια, που σημαίνει “εκείνη από την οποία κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει”.
Ο Πλάτωνας στο Συμπόσιο, αναφέρει ότι πριν κυριαρχήσει ο Έρως, στα θεία πράγματα βασίλευε μόνο η Ανάγκη και όλα τελούσαν υπό το κράτος της, ενώ στην Πολιτεία, παρουσιάζει τη θεά Ανάγκη να φέρει στα γόνατά της αδαμάντινη άτρακτο μέσα στην οποία περιστρέφεται το σύμπαν.
Τελικα τι ξεχνας ? Τις ανάγκες σου. Την μοναδικότητά σου δηλαδή. Τον ίδιο σου τον εαυτό. Κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από τις ανάγκες του.
Η χαρτογραφηση της Αστρολογιας μεσω πλανητικων ενεργειων φανερωνει αναγκες, αλλα κανενας δεν μπορει να διακρινει από έναν χαρτη, ποσες αναγκες του εχει ικανοποιησει.
Στην ανθρωπιστικη ψυχολογια, ενας απ τους κλάδους της, που σπουδαιοτερος της εκπροσωπος είναι ο Abraam Maslow,σχηματισε ομαδες αναγκων και τις ιεραρχησε με βαση την ισχυ τους, τη σειρα εμφανισης τους κατά τη διαρκεια της ζωής ενός ανθρωπου, την σειρα εμφανισης τους στην εξελικτικη πορεια του ανθρωπινου ειδους και την αναγκαιοτητα τους για την επιβιωση του ανθρωπου.
Αυτή είναι γνωστη σαν Πυραμιδα Αναγκων, που εχει εφτα πατωματα μεχρι την κορυφη της.Κατι που συμπιμπτει με τους βασικους εφτα πλανητες της Αστρολογιας, που είναι οι βασικοι κυβερνητες των ζωδιων, και που θεωρουνται προσωπικοι.Υπαρχουν αλλοι 3 που είναι συλλογικοι.
Στο Σχολικο εγχειριδιο της Ψυχολογιας Α ταξης Λυκειου διαβαζουμε : Στο τελευταιο πατωμα της πυραμιδας βρισκονται οι Φυσιολογικες αναγκες οι οποίες συμπιπτουν περιπου με τα βιογενη κινητρα, όπως η πεινα, η διψα, ο υπνος κλπ…
Στο επομενο ακριβως οι αναγκες για ασφαλεια, δηλ.το να αισθανεται κανεις ότι δεν απειλειται από φυσικους κινδυνους, από φοβους και αγχη.Σχετιζονται με την επιθυμια του ανθρωπου για ταξη και οργανωση.
Μετα ακολουθουν οι αναγκες του ανηκειν και της αγαπης.Αυτη είναι η επιθυμια μας να ειμαστε αποδεκτοι, να ανηκουμε σε ομαδες, να δινει και να παιρνει αγαπη.
Στο επομενο σταδιο βρισκονται οι αναγκες για εκτιμηση και αναγνωριση απ τους αλλους. Ακολουθουν οι Γνωστικες αναγκες που είναι κυριως η επιθυμια και η κατανοηση.
Μετα βρισκονται οι αισθητικες αναγκες δηλ. η επιδιωξη του ωραιου στην τεχνη και την φυση.Και τελος στην κορυφη της ιεραρχησης βρισκονται οι αναγκες για αυτοπραγματωση.Προκειται για την πληρη αναπτυξη των δυνατοτητων του ανθρωπου για την «ολοκληρωση» του.
Συμφωνα με τη θεωρια αυτή πρεπει πρωτα να εκπληρωνονται οι αναγκες που βρισκονται στα χαμηλοτερα επιπεδα ιεραρχησης, πριν ενεργοποιηθει ένα «ανωτερο» κινητρο και επηρεασει τη συμπεριφορα.Και στην περιπτωση συγκρουσης αναμεσα στα δυο κινητρα από διαφορετικες ομαδες πχ επιθυμια για γνωση και πεινα, επιβαλλεται το κατωτερο κινητρο.Η αναπτυξη των ανωτερων κινητρων εξαρταται μεταξυ αλλων από την εξελιξη της κοινωνιας της οποιας είναι κανεις μελος.
Όπως καταλαβαινετε ενας αστρολογικος χαρτης είναι πολύ χρησιμος για να μας δειξει με τι μεσα και πως θα πραγματοποιησουμε αυτές τις αναγκες.Γιατι από μονο του το μοντελο του Maslow εχει το μειονεκτημα ότι δεν υπαρχει αποδειξη ότι οι ανθρωπινες αναγκες ακολουθουν την προτεινομενη ιεραρχηση.Απλα το στοιχειο της ιεραρχησης του ταιριαζει στο ανθρωπινο ειδος, καθοσον μονον ο ανθρωπος επεδειξε γνωστικες και αισθητικες δραστηριοτητες στην πολιτιστικη πορεια του μεσα απ τους αιωνες.
Εχοντας υποψη αυτά τοτε μπορουμε να δουμε στις συναστριες στους χαρτες μας ή στην αναλυση του χαρακτηρα το πώς ιεραρχουνται και πραγματοποιουνται οι αναγκες του καθενα ξεχωριστα.
Και επειδη δεν μπορουμε να ξερουμε ποσο αλλαζουν οι αναγκες του καθενος στην πορεια του χρονου, κάθε φορα που μελεταμε χαρτες, καθενας σκεφτεται τις δικες τους αναγκες επανω απολα.Ειναι μπλεγμενος στη δικη του Αδράστεια, που σημαίνει “εκείνη από την οποία κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει”, συμφωνα με την Μυθολογια.
Όταν κατι δεν πραγματοποιειται σημαινει ότι μαλλον δεν υπαρχει αναγκη γιατι εισαι προσκολλημενος σε χαμηλοτερα επιπεδα ιεραρχησης αναγκων και ότι βιωνεις συγκρουση και νευρωση.
Ακομα μπορει να εχουν επιτευχθει ενας κυκλος αναγκων σου και εκει να συνειδητοποιεις ότι εχουν μεινει «πισω» αλλου ειδους αναγκες που δεν τις θεωρουσες σημαντικες μια παρελθοντικη περιοδο.
Δεν υπαρχουν μαγικες συνταγες στη ζωη.Αυτες ειχαν βρεθει στο Αμερικανικο ονειρο και τα χρονια της μεγαλης φουσκας του glamorous που μπερδεψαν τα παντα. Καποιοι,καποιες πετυχαν το ονειρο τους δεν γινεται να επιστρεψουν πισω να ικανοποιησουν ποτε τις δικες σου αναγκες.Ξοδευουν ολο το χρονο τους να διατηρηθουν εκει…
Οι περισσοτεροι προσπαθουν να συντομευσουν το δρομο για την ευδαιμονια δηλ. την ικανοποιηση των βασικων τους αναγκων και παραλληλα να ικανοποιησουν μια άλλη αναγκη τους που βρισκεται πιο ψηλα στην ιεραρχια απ τα βασικα.
Εφτα τετραγωνα ουρανου και πλουτωνα, εγιναν απ τις μεγαλυτερες σεισμικες δονησεις που γνωρισαμε σαν γενια τα προηγουμενα χρονια και τιποτε δεν κλονησε την παραπανω ιεραρχια αναγκων και ειμαστε στα ιδια κατασταση με τη μειωση του βιοτικου επιπεδου μας πιο χαμηλότερα.
Περιμενετε τι ακριβως λοιπον με βαση την παραπανω λογικη σ αυτό που ονομαζεται βελτιωση της ζωης σας και της καθημερινοτητας σας.
Πως περιμενετε συνεργασιες και συναισθηματικες σχεσεις όταν διαφερουν οι αναγκες σας.
Οι τρεις αναδρομες πορειες του Ερμη στο στοιχειο του Νερου θα σας βοηθησουν να σκεφτειτε πως θα ειστε αποτελεσματικοι στην ικανοποιηση της πιο βασικης αναγκης σας που εχει μεινει πισω.Μην τις μπερδεψετε με τις φαντασιωσεις σας που θα προσπαθουν να αναπληρωσουν ότι εχει μεινει πισω, λογω χρονιου τετραγωνου Κρονου και Ποσειδωνα, με το Χειρωνα στους Ιχθεις.
Το στοιχειο του Νερου πρεπει να το μαθουμε μεσω του Μυαλου μας και είναι the art of scuba –diving μια τέχνη να καταδύεσαι στη ψυχή σου, και μεσα απ αυτή στη συλλογικη Ψυχη.
Τα ζωδια του Ιχθυ, Καρκινου και Σκορπιου που θα είναι ολες τις φορες αναδρομος ο Ερμης μεσα στο 19, καθως και οι προσωπικοι μας 4ος,8ος και 12ος οίκος παραμένουν το πιο αίνιγμα στον μαθητή της αστρολογίας και σε επαγγελματίες ακόμα, σε πείσμα πολλών έξυπνων άρθρων και βιβλίων που εξηγούν τη σημασία τους.Αυτό οφείλεται εν μέρει, διότι τα ζωδια του νερου καθως και water οίκοι ενδιαφέρονται με λεπτές σφαίρες της εμπειρίας, οι οποίες δεν προσαρμόζονται σε ορθολογιστικές εξηγήσεις.
Επίσης παλιότερα κείμενα τους συνδέουν με κάποια φρικτά πράγματα που κάποτε ήταν γνωστά σαν ο οίκος του θανάτου ή self-undoing.
Σαν συνέπεια έχουμε ότι πολλοί αστρολόγοι αποφεύγουν να ερευνήσουν επίσης βαθιά τις επιπτώσεις των πλανητών που τοποθετούνται εδώ.Υπάρχει επίσης συχνά μια ανησυχία για την κατανόηση αυτών των περιοχων, όταν μοιράζεσαι μ αυτούς.
Μερικές φορές αναφέρονται και σαν ασυνείδητοι οίκοι ή ζωδια, απευθύνοντας ότι ο κάθε πλανήτης που είναι τοποθετημένος μέσα σ αυτούς τους οίκους στο γενέθλιο χάρτη είναι συνεπώς "ασυνείδητος".Αυτό είναι μάλλον απλοικό και αρνητικό και ίσως ακόμα ένας λανθασμένος ορισμός σ αυτές τις μυστήριες σφαίρες του ωροσκοπίου.
Ακόμα οι πλανήτες αυτοί που τοποθετούνται σ αυτούς τους οίκους και τα ζωδια συχνά συνδέονται με κάποιες απ τις ζωής τις περισσότερο ενοχλητικές και θρυμματισμένες αντιμετωπίσεις με το αόρατο καθώς επίσης και με τη δημιουργική δύναμη της φαντασίας του καλλιτέχνη και είναι σημαντικό να καταλάβει κάποιος τους water houses και τα water signs όσο πιο βαθιά είναι δυνατόν.
Το μυαλο μας και η σταση μας δηλ. ο Ερμης αυτή τη χρονια θα δειξει πως θα το πετυχουμε…
Αρκει να μην εχεις μπερδευτει με τις αναγκες της αδελφης σου ή του αδελφου σου….ετσι ε ?
Ακομα στη Μυθολογια του Ερμη, περαν από όλα τα αλλα εχει μια ιδιαιτερη σχεση με τον Απολλωνα, και το μυθικο του story αρχισε με παιγνιδια απεναντι του, αφου τα εκλεψε τα βοδια του γυριζοντας τα ποδια τους αναποδα για να μην μπορουν να τον βρουν ποιος τα εκλεψε και στο τελος μετα από τις trickster πολιτικες του και τα κρατησε και πηρε τα περισσοτερα…αφου εδωσε τη Πρωτη Μουσικη Λυρα που κατασκευασε από το καβουκι μιας χελωνας στον αδελφο του Απολλωνα για ανταλλαγμα.Και αργοτερα ο ιδιος ο Απολλωνας την τελειοποιησε.
Όμως η γεννηση των πρωτων Ολυμπιων θεων αρχισε με παιγνιδια …Παιγνιδια που είναι αγνωστα στη σημερινη Εποχη των αιματοβαμμενων θρησκειων και του ιερατειου της μαφιας της πολιτικης που ασχολουνται με τις πωλησεις οπλων και καταστροφης…
By the way ένα απ`τα μεγαλύτερα μοτίβα όλων των εσωτερικών διδασκαλιών και θρησκειών είναι το θείο παιδί. Μια αναφορά στον αρχαιοελληνικό μύθο είναι ο Απόλλων, φύλακας όλων των παιδιών και των νέων, γιατί ο ίδιος είναι ένα θείο παιδί.
Τώρα όλοι γνωρίζουμε ότι τα παιδιά παίζουν.
Προσδοκούμε απ`αυτά να παίζουν και στενοχωριόμαστε, όλοι σαν γονείς όταν δεν το κάνουν.Το παιγνίδι είναι ένα ουσιαστικό παράδειγμα παιδικής δραστηριότητας.Όταν οι ενήλικες παίζουν,αυτοί αισθάνονται ακαθόριστα όχι άνετοι εκτός και αν πια εργάζονται ακαταμάχητα να είναι παιγνιδιάρικοι.
Το παιγνίδι δεν είναι μια λέξη που συνδέεται με την ενηλικίωση.
Τι σημαίνει όμως παιγνίδι ?
Ευτυχία, χαρά, πειραματισμός ή εξερεύνηση ? Ναι αλλά τι προσδοκούμε απ`όλα αυτά? Τίποτε σχεδόν.Γιατί τα παραπάνω είναι εξαρτήματα του παιγνιδιού.Κυρίως έχει να κάνει με κάτι που δεν έχουμε έλεγχο.
Γιατί όταν παίζουμε, δεν προσπαθούμε να ελέγχουμε ότι συμβαίνει.
Αλλά εάν δεν έχουμε έλεγχο ποιός ή τι είναι σε έλεγχο ? Εάν το εγώ εγκαταλείπει τις εστίες δύναμης του, από πού έρχεται η έμπνευση ?
Μυθικά απ`τις Μούσες, ρεαλιστικά απ`τη φαντασία.Έτσι πολλοί άνθρωποι εξισώνουν φαντασία και δημιουργικότητα, και σαν λέξεις δεν είναι το ίδιο.
Και η φαντασία μπορεί να είναι ελεγχόμενη ή μη, εξαρτάται κατά πολύ από το πόσο το εγώ επεμβαίνει.
Οι φαντασίες μπορεί να αποκαλύπτουν τα complexes μας, αλλά αυτά τα ίδια μπορεί να αντανακλούν τις επιθυμίες μας.Έτσι όταν παίζουμε, δίνουμε σχήμα στην φαντασία, η οποία αναπτύσσεται σύμφωνα με κάποια αόρατη έμπνευση περισσότερο, αντί του να σκεφτόμαστε πως έχουμε αρχίσει το story του παιγνιδιού.
Αυτό βέβαια «κρύβει» απίθανες παγίδες, για το που οδηγούμαστε απ`τα παιγνίδια μας.Φανταστειτε τι γινεται στις ερωτικες σχεσεις που στην ουσια είναι παιγνιδια για ενηλικες.Αλλα ουτε οι φιλικες πανε πισω.Πως περιμενουν αυτοι οι ανθρωποι να μαθουν στα παιδια τους, μεσα από τις οικογενειες τους όταν αγνοουν τελειως τι σημαινει παιγνιδι…
Ακομα ένας καλλιτέχνης πρέπει να είναι συνειδητός αυτού του φαινομένου γιατί παίζει μουσική, παίζει τον Άμλετ, παίζει τον αλτρουϊστή κ.οκ.
Και φυσικά παίζουμε για να νικήσουμε όπως και τα παιδιά.
Η πραγματικότητα είναι κτηνώδης πολλές φορές και άκαμπτη, και όταν μπαίνουμε σε ένα παιγνίδι, εμείς μπαίνουμε σε ένα κόσμο as if (σαν να ήταν).
Θυμήσου το νεροπίστολο που για τα παιδιά, είναι σαν να είναι αληθινά όπλα.
Δηλ. εμείς παίρνουμε κάτι δύσκολο και οδυνηρό και μετακινούμαστε απ`το πλάνο της πραγματικότητας και το πραγματοποιούμε με ένα παιγνιδιάρικο τρόπο. Αυτή είναι και η ουσία των παραμυθιών που με το παιγνίδι κάνουν το ίδιο πράγμα.
Αυτή είναι και η ουσια της δημιουργιας των ερωτικων σχεσεων.Τωρα εάν κυνηγας τον πλουσιο γαμπρο και τη νυφη από μικρες ηλικιες, τι χαρα να εχεις απ αυτό και τι παιγνιδι να κανεις μετα.Τα αναλαμβανει όλα η ψυχαναλυση γιατι στην ουσια υπαρχει αγνοια του να παιζεις.Το bullying που γινεται μεταξυ των παιδιων στα σχολεια, είναι αντανακλαση στην ουσια ότι οι γονεις τους δεν τους εχουν αφησει χρονο για παιγνιδι και αν παιζουν τα «εξαγοραζουν» με ακριβα παιγνιδια για λογους επιδειξης απεναντι στα αλλα.Και αρχιζουν σιγα σιγα και δημιουργουν τρομακτικες ανισοτητες που πανω από όλα είναι συναισθηματικες και μετα μπορει να γινουν ταξικες…
Στη διαδικασια του παιγνιδιου εμείς αναλαμβάνουμε ανυπόφορες ανθρώπινες καταστάσεις όπως βάσανα, χρέη, πολέμους και θανάτους και μεταβιβαζόμαστε σε μια as if κατάσταση, όπου γινόμαστε όχι μόνο ικανοί δημιουργικότητας, αλλά περισσότερο σημαντικοί.
Παιζουμε για να νιωσουμε σημαντικοι.
Και το σπουδαιότερο είναι μπορεί να γελάμε με αυτά.Γι`αυτό πρέπει να θυμόμαστε ότι εάν το παίζουμε αλτρουϊστές σημαίνει ότι θέλω να ενεργήσω, σαν εάν, είμαι βαθειά ενδιαφερομένος για την ανθρωπότητα. Ένα είδος ηθοποιού.
Αλλά η λέξη στα ελληνικά για τον ηθοποιό είναι υποκριτής.
Έτσι εμείς εκφράζουμε, σαν εάν, αισθανόμαστε Οιδίποδας ή Μήδεια.
Εμείς παίζουμε λοιπόν το να γίνουμε ψυχοθεραπευτές ή djs ή ηθοποιοί ή το να γίνουμε αστρολόγοι ,κ.ο.κ.
Εμείς μεθοδεύουμε τους ρόλους μας στη ζωή. Το παιγνίδι δημιουργεί την πραγματικότητα μέσα σε ένα κόσμο, σαν εάν ήταν…
Έτσι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα, διότι την έχουμε ερμηνεύσει μέσα σε μια συμβολική κατάσταση. Και τη στιγμή που το κάνουμε αυτό, μπορούμε να δημιουργήσουμε πράγματα και να μεταμορφώσουμε την πραγματικότητα.
Αφού έχουμε δημιουργήσει κάτι, έχουμε αλλάξει τον τρόπο που δοκιμάζουμε την πραγματικότητα «έξω από εμάς». Έτσι δεν είμαστε πια, επι μακρού παθητικά θύματα της ζωής. Δημιουργήσαμε τη δική μας version της πραγματικότητας.
Όλος ο κόσμος του παιγνιδιού είναι αληθινά γύρω από δημιουργηθείσες πραγματικότητες.
Και αυτές οι δημιουργίες μπορεί να παίρνουν τους αρχικούς ρόλους «έξω από εμάς», αλλά στην τελευταία ανάλυση αυτές οι δημιουργίες φτιάχνουν κάτι διαφορετικό.
Αλλά όλα τα παιγνίδια θέλουν τη νίκη.Έτσι μας προκύπτει μια ενδιαφέρουσα σύνδεση ανάμεσα στη συνειδητότητα και στη δημιουργικότητα.
Το σκληρότερο πράγμα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στη διαδικασία παιγνιδιού-δημιουργικότητας,είναι να εγκαταλείψουμε τον έλεγχο, για να επιτρέψουμε την έκφραση από κάτι, χωρίς να χάνουμε την ενημέρωση του Εαυτού μας.
Αυτό ανακατεύει κάποιο είδος, του να αλλάζεις τη συνειδητότητά σου.
Και το ακόμα χειρότερο, να αλλάζεις παιγνίδια-ρόλους, χωρίς να ενημερώνεις τη συνειδητότητα του Εαυτού σου.
Γιατί απ`τη στιγμή που το παιγνίδι ανακατεύει τη φαντασία, εμείς είμαστε στο Ασυνείδητο, τότε, και άρα σε μια κατάσταση μεταβαλλόμενης συνειδητότητας.
Δεν έχουμε ιδέα ποια είναι η πραγματικότητα, γιατί μόνο αυτή η μεταβαλλόμενη συνειδητότητα μας επιτρέπει να συμμετέχουμε στη μαγική εμπειρία του να κάνουμε κάτι απ`το τίποτε.
Υπάρχει μια βαθιά αίσθηση μυστηρίου γύρω απ`την δημιουργία, του να κάνεις κάτι, «έξω απ`το πουθενά», διότι δεν καταλαβαίνουμε πως αυτή συμβαίνει.
Γι`αυτό οι Αρχαίοι το απέδιδαν στις Μούσες. Αυτή είναι και η ουσιαστική εμπειρία του να γίνουμε δημιουργικοί, επάνω όμως σε ένα μικρότερο επίπεδο. Όπως και εάν εργάζεται αυτή μέσα μας, δεν μπορούμε να συλλάβουμε την πηγή της.Αυτή θα μας εμφανίζεται από το πουθενά, θάναι μια παράξενη εμπειρία, και μολονότι δεν θα την καταλαβαίνουμε, θα μας συνδέει με ένα αίσθημα έννοιας, μια βιαστική ματιά του πεπρωμένου μας, ένα συναίσθημα χαράς, μια εμπειρία άχρονη.
Μια τέτοια στιγμή όταν θα δίνουμε τον εαυτό μας στη δημιουργία, θάμαστε ελεύθεροι απ`τα θνητά όρια.
Μετά φυσικά θα τη χάνουμε, και θα βυθιζόμαστε πάλι πίσω στην ανθρώπινη ενσάρκωση.
Τότε το πρόβλημα που προκύπτει, είναι η συνεχής κατάθλιψη και το σκοτάδι, και η απεγνωσμένη προσπάθεια για να βγεί κάποιος έξω από αυτό το tunnel.
Μιά κατάσταση που γνωρίζουν πολύ καλά οι «λεχώνες-γυναίκες», αλλά και οι καλλιτέχνες μετά τη δημιουργική τους έξαψη.
Πρέπει να θυμόμαστε ότι δεν μπορεί να παραμένει συνεχώς κάποιος ή κάποια σε μια τέτοια κατάσταση σύνδεσης με την αιώνια χαρά παιγνιδιού και δημιουργικότητας. Κανένας δεν μπορεί να παραμένει απροσδιόριστα εκεί.
Αστρολογικά κυρίως ο Ήλιος μας και οι θέσεις του με τις όψεις, δείχουν τις τάσεις και τις αντοχές που έχουμε στο παιγνίδι....και ο Ερμης που δειχνει πως χρησιμοποιουμε το μυαλο μας για ζαβολιες στο παιγνιδι.
Βέβαια είναι υποκειμενική μου άποψη.
Και σκεφτομαι ότι μονο που εμαθα στην κορη μου ηταν να την αφηνω να παιζει με τις ωρες, χωρις σταματημο ότι εμαθα από την γιαγια μου και εγω… Και να της λεω ιστοριες ατελειωτες παιγνιδιου από τη ζωη μου.Δεν την ενδιεφερε ποσο αληθινες ηταν, τις δεχοταν ετσι οπως τις ακουγε, αλλα κρατουσε τη χαρα των διηγησεων.
Στην ουσια παιρναμε κάτι δύσκολο και οδυνηρό από τις ζωες μας και μετακινούμασταν απ`το πλάνο της πραγματικότητας μας και το πραγματοποιουσαμε με ένα παιγνιδιάρικο τρόπο.
Η αληθεια είναι ολο αυτό μονο τα κοριτσια από τη Ροδο και ιδιως η αδελφουλα μου η Ρια το καταλαβε αυτό.Στην μουντη μελαγχολικη ατμοσφαιρα της Αθηνας, δεν τα εβλεπαν αυτά..
Την ουσια της ζωης μεσα από το παιγνιδι καθολου δεν την βλεπουν…τι κριμα…
το παιγνίδι όπως αναλυθηκε παραπανω είναι απ τη σκοπιά της transactional analysis, του Eric Berne, και το playing and reality του D.W.Winnicott....
Στα 00s συμπεριφερόμασταν as if είμασταν πλούσιοι, με αποτέλεσμα η μουσική δημιουργία όχι μόνο να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο αλλά να δημιουργήσει μια musica belle epoque.....
Τώρα είναι η ευκαιρία να ανακαλύψουμε την καινούργια as if κατάσταση......
Τώρα με τον Ήλιο σε διέλευση να πλησιαζει το σημειο της εαρινης ισημεριας, στο ζωδιο του Κριου, ένα ζωδιο που μαζι με τον Λέοντα, συμβολίζουν το παιγνίδι είναι μια ευκαιρία να διαλογιστούμε την έννοια παιγνίδι.
Η Γενιά με τον Ουρανό στο Λεόντα, όπως εγω, γνωρίζει πολύ καλά την ουσία των παραπάνω, αφού μέχρις που άρχισε η μέση ηλικία τους, early 00s, είχε αναλωθεί μόνο στο να παίζει, και έβλεπε τη ζωή σαν ένα ατελείωτο παιγνίδι...
οχι οτι τωρα σταματησαμε να παιζουμε....
τωρα να δειτε...
που ετοιμαζω το μεγαλο μου Παιγνιδι με τη βοηθεια του Ποσειδωνα ....
the Great Alchemy Play...
ναι ετοιμασου και να "πληρωσεις" παλι μου λενε οι αγαπημενοι μου φιλοι ...
Ναι σιγα ...τους απανταω....Αλλαζει ο χαρακτηρας ....?
μα ειμαι η Ενσαρκωση του Uranus in Leo...και το κανω με Aries ways..
ότι και να παθουμε, ειμαστε διαθετειμενοι και πάμε ταμειο καθε φορα και να πληρωνουμε για να παρουμε ενα καινουργιο εισιτηριο για να ξαναπαιξουμε....
τι μαγικη λεξη τo if......
By the way, το καταπληκτικό βιβλίο του Eric Berne games people play κυκλοφορεί και σε Ελληνικές εκδόσεις, και είναι ένα όμορφο δώρο για τους Εαυτούς σας....
Να εχετε μια πανεμορφη Κυριακη, και το αρθρο το σκεφτομουν καθως παραλαμβανα ένα νέο παιγνιδι της κορης μου με currier, μιας μικρης λεαινας που από μωρο παιζει συνεχεια, ζωγραφιζει και σκιτσαρει και βλεπω πως μεταμορφωνει την καθημερινη της πραγματικοτητα….
τι να μαθεις στα παιδια… Έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα, και σε κοιτάζουν με μάτια σαν κι αυτά όταν γυρνάς ξανά στην πόλη…Ζούμε μέσα σ' ένα όνειρο που τρίζει,σαν το ξύλινο ποδάρι της γιαγιάς μας,Μα ο χρόνος ο αληθινός σαν μικρό παιδί είναι εξόριστος…Μα ο χρόνος ο αληθινός είναι ο γιος μας κι ο καινούριος μου εγγονός, όπως τραγουδουσε και ο μεγαλος Νιονιος…
🙂 ❤

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου