Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

My view of the world changes forever

My view of the world changes forever
Είναι συγκλονιστικο οσο και να μην ζεις μαζι με τους γονεις σου επι χρονια, τo shock που δεχεσαι όταν ο αγαπημενος σου γονιος αποφασιζει να ταξιδεψει σε άλλες Διαστασεις… Και οσο και να προετοιμαζεσαι γι αυτό παντα θα σε βρισκει απροετοιμαστο συναισθηματικα …
.
Πλην της εφηβειας μου, δεν ειχα ιδιαιτερες σχεσεις μαζι του…Ειμασταν ομως συνεχεια στα τηλεφωνα...Ιδια δουλεια μοιραζαμε, ιδιος angular planet : Uranus in Leo εγω, Uranus in Taurus αυτος...
Στην μεταθεση μου στην Αμοργο, παροτι δεν του αρεσαν τα ταξιδια…ηρθε και με ειδε…Κατι που δεν εκανε η μανα μου…
Με επαιρνε κάθε πρωι στη δουλεια για να νιωθει συνεχως αν ειχα πεσει στο «κεχρι», όπως χαριτολογουσε στη μανα μου…
-Κουλα αυτόν θα τον φανε οι γυναικες…Μονον αυτές τον ενδιαφερουν…
Ηθελε να δει αν ημουνα στο ποστο μου…Και όταν το διεπιστωνε αρχιζε το χιουμορ του…
Αγαπουσε με πολύ παθος τη μανα μου…Τοσο παθος που δεν αντεχα να τους βλεπω…
Εζησε 21 χρονια μετα το θανατο της..ισως να είναι ρεκορ με την ανοια που επασχε τον τελευταιο χρονο…
Οσο για μενα και τη σχεση μας…
Φαίνεται ότι μ αγαπούσε τόσο πολυ...χωρις να το δειχνει ποτε για να με αφήσει τόσο ελεύθερο, ενας τετοιος χαρακτηρας…
και με τόσο πνεύμα δημιουργικότητας…
για να μπορώ να αλλάζω και να μεταμορφώνω τον Εαυτό μου,και όχι να είμαι αμετάβλητος και σταθερός σ αυτό που ήδη υπάρχει εξ αιτίας της τρέχουσας δύναμης του και της ασφάλειας που επιφέρει....
γι αυτό και αν οι Πατεράδες σας,
αν σας αφήνουν ελεύθερους
μην γκρινιάζετε καθως μεγαλώνετε...
είναι το μεγαλύτερο δώρο που
μπορεί να σας κάνουν....
να είστε αληθινά Ελεύθεροι και Δημιουργικοί
χωρίς να τους έχετε ανάγκη...
όπως έκανε ο δικος μου....
που αποφασισε να ταξιδεψει για αλλου και να βρει τη Μανα μου….
Και να θυμαστε ότι το κάθε ζωδιο με τον οικο του και τις οψεις που έχει τον Ουρανό σας μέσα στον χαρτη σας ….είναι τα δώρα του Πατέρα σας...
Καλο ταξιδι Πατερα….
Και φιλια στη Μανα μου …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου