Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Last Time : My view of the world changes forever

Last Time : My view of the world changes forever

Είναι αληθεια, παντα πιστευα ότι ο Ανθρωπος επιλεγει Aσυνειδητα ποτε θα φυγει στις άλλες διαστασεις….
Αυτη τη φορα με την περιπτωση του Πατερα μου, ειμαι σιγουρος ότι οι ανθρωποι πλησιαζοντας τον πληρη κυκλο της ζωης τους, που είναι μια περιστροφη του Ουρανου στη θεση του, κοντα στα 84 χρονια, όταν είναι ετοιμοι για το Μεγαλο Ταξιδι.
Η θλιψη, η λυπη και τα κλαματα είναι για τους υπολοιπους που ειμαστε ζωντανοι σ αυτόν τον πλανητη..
Ειναι σκληρη αυτή η μορφη του Αποχωρισμου για τους ζωντανους που μενουν πισω, αλλα ισως καποιοι λιγοι που φευγουν να κατακτανε τη πολυποθητη απελευθερωση από τη Samsara.
Γιατι ότι δεν εκπορεύεται από την αγάπη, είναι ανούσιο. Η μόνη διέξοδος από την Samsara είναι μέσω της Νιρβάνα.
Δεν ειχα ξαναδει ετσι το προσωπο σου.Ενας αγερωχος Δεσποτης που πηγε για Υπνο.
Σου αφησα και τα λουλουδια της Εγγονης σου, επανω στα χερια σου για να τα παραδωσεις στη Μανα μου…
Οσο και να σε περιεγραφαν δυναμικο οι συγγενεις σου, η πιο σωστη λεξη είναι ενας Ανταρτης που δεν εκανε ποτε Ειρηνη με το Περιβαλλον του.Ποτε δεν υπεγραψες δηλωση Μετανοιας.
Για μενα όμως υπηρξες ενας Ποιητης.
Ενας Επαναστατης Ποιητης.Δεν ξεχνω ότι μου μεταβιβασες την Αγαπη σου για τη Μυθολογια.Δεν θα ξεχασω ότι δεν ειχες προβλημα που εγινα Αστρολογος.Αλλωστε μου εδωσες εσυ για πρωτη φορα, μολις εμαθες ότι σπουδαζω Ψυχολογικη Αστρολογια σπανιες σημειωσεις Επανω στο αστρολογικο προφιλ για την Υγεια.
Ακομα εχω απορια που της βρηκες.Δεν θα ξεχασω ότι τραγουδουσες υπεροχα, και ότι σε ηθελαν οι Χαλκιαδες στο συγκροτημα τους.Ηξερα ότι ησουν Διονυσιακος.Αλλωστε σαν πρωτοτοκος ηξερα ότι με συνελαβες σε ένα Αμπελι.
Και στο ειχα πει.Και με κοιτουσες με τα παραξενα πρασινα ματια σου που σε εκαναν πιο Αγερωχο.
Ακομα όταν με πρωτοακουσες να εξηγω τη Μυθολογια με ορους ψυχολογιας, με κοιταξες με θαυμασμο, συνεχιζοντας να γραφεις ποιηματα.
Δεν ησουν και πολύ της Χριστιανικης Θρησκειας.Μεσα σου ενιωθες οτι ησουν ο Αρης, ο Θεος της Μυθολογιας, και μου το ελεγες.Μισουσες τα νοσοκομεια και πεθανες όπως ηθελες…
Μεσα στο σπιτι σου..Ειναι λιγο παραδοξο, αλλα δεν φοβαμαι κανεναν Θανατο.
Ειναι χειροτερο να ζεις με συμβιβασμους και υποχωρησεις.Μου το εμαθες εσυ αυτό, και το εμπεδωσα καλα αυτές τις μερες.
Θα σου συμπληρωσω κατι από την Τελετη που θα ηθελες να εχεις,σαν ένα υστερο Αντιο στο internet Του Συμπαντος που ταξιδευεις ….
Peace, peace! he is not dead, he doth not sleep—
He hath awakened from the dream of life—
‘Tis we, who lost in stormy visions, keep
With phantoms an unprofitable strife…
Το αποσπασμα που διαβασε ο Mick Jagger για το ξαφνικο θανατο του φιλου του και συνεργατη του Brian Jones στα 1969…
Και η Μαγια Αγγελου, που τη φραση της την εκανες το κεντρικο διδαγμα της Ζωης σου :
Αν προσπαθεις συνεχεια να εισαι φυσιολογικος …Δεν θα μαθεις ποτε, ποσο καταπληκτικος μπορει να εισαι…
Κραταω την Ποιηση σου και το χιουμορ σου…
Νομιζω ότι είναι η καλυτερη κληρονομια που μου αφησες….
Και ειμαι Υπερηφανος που υπηρξα Γιος σου.Μπορει εμεις τα παιδια τα ιδια να διαλεγουμε τελικα τους Γονεις που θελουμε να ενσαρκωθουμε..
Υγ : ευχαριστω ολους και ολες σας για τις Συλλυπητηριες Ευχες σας…Δεν μπορεσα να απαντησω προσωπικα γιατι ειμαι λιγο συναισθηματικα κομματια από τα κατά περιοδους κλαματα μου.Ο Πατερας μου με εμενα ξερω ότι εκλαιγε, όπως και εγω μαζι του.Δεν ειχε σημασια ποσες φορες καυγαδιζαμε.
Δεν ειχε προβλημα να λυγιζει και να κλαιει όπως και εγω, όταν δεν γινοταν αλλιως….
όταν σταματουσαν οι λεξεις να εκφραζουν τα συναισθηματα ….
Χρονια σας πολλα και καλη συνεχεια στις Γιορτες σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου