Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

new order in my life

new order in my life

Έχουν μείνει δεν έχουν μείνει ακόμα 70 μέρες σαν εργαζόμενος μέσα στον ΟΤΕ...
συμπληρώνω 36 χρόνια συνεχούς εργασίας εκεί μέσα,
και δεν βάζω τη διαμόρφωση μου απο μικρό παιδί...
έκλεισα 50 χρόνια σ αυτή τη γιγαντιαία οικογένεια, υπολογίζοντας και σαν μικρός που δούλευε ο πατέρας μου...
τα συναισθήματα μου σας τα έχω περιγράψει πολλές φορές....
υπάρχουν και spiritual πληροφορίες που μου γίνονται ξεκάθαρες,
απ το 2012 ιδιαίτερα και μετά καθώς άρχισαν να συνταξιοδοτούνται οι πρώτοι της σειράς μου.

Πρώτα απόλα υπάρχουν πράγματα που δεν είναι όπως φαίνονται....
εγώ "έσπρωξα" τον πατέρα μου στον ΟΤΕ,
και απο εκεί αυτός και τους υπόλοιπους απ το σόι μου...
αυτή είναι η ψυχολογική αλήθεια...
οι γονείς κλέβουν όλη τη δυναμη απ τα παιδιά τους..
αντι να τα αφήσουν ήσυχα και να τα αγαπάνε...
και δεν εννοώ να μην το κάνουν, όταν τα παιδιά είναι ακόμα μικρά..

Η κόρη μου με έσπρωξε στη μαγεία της αστρολογίας και των θεραπευτικών ενασχολήσεων...
όλα τα είχα σαν χόμπυ μέχρι εκείνη τη στιγμή...
όπως έκανε και τη μητέρα της ακόμα πιο όμορφη και σεξουαλική..
δεν είναι τυχαίο που το παιδί μου έχει moon conj pluto και η μητέρα της
venus conj pluto...
μοιράζονται sex symbol ενέργειες...
εγώ με τον πατέρα μου, μοιράζομαι electric energies
αλλά και ιδιοφυείς,via our uranus...
το θέμα είναι πως τις εμπεδώνουμε...

η γέννηση ενός παιδιού μεταφέρει το ΝΕΟ στη ζωή μας...
και οι γονείς σαν μεγαλύτεροι κατακλέβουν τα παιδιά τους
και δυστυχώς δεν το καταλαβαίνουν...
και αν μπορέσουν τα παιδιά καθώς μεγαλώνουν
να αποσύρουν τις προβολές τους,
και μαζέψουν το απόθεμα για τον εαυτό τους....
θα κάνουν θαύματα...
οι γονείς τι μπορεί να κάνουν ?
μα να γίνουν οι εαυτοί τους...γιατί :
πως είναι δυνατόν να ζείς, χωρίς να είσαι ο εαυτός σου
αντλώντας τα ενδεχόμενα απ το δημιούργημα σου...
όλα αυτά όμως προέρχονται απ τους υπαινιγμούς
μιας dual αντίληψης, ανάμεσα στο ασυνείδητο και το συνειδητό
γιατί υπάρχει κάτι εξωτερικα ή ακόμα μέσα στον εαυτό μας
που βρίσκεται σε διαμάχη ή σε αντίθεση...

Ο Yung σκέφτηκε ότι ο διαλογισμός γι αυτή τη διαμάχη
είναι η ουσία της ζωής..
η λύση αυτής της εσωτερικής διαμάχης
είναι η αντήχηση της universal πρόκλησης στην κατεύθυνση της ολότητας...
Αυτή είναι μια δυνατή έννοια και πολύ συχνά μπορεί να μην σου λύνει τη διαμάχη
αλλά κάνει μια ειρήνη στα μυαλά μας...
Οι λειτουργικότης Κρόνου και Ουρανού, οι μυθικές τους ιστορίες
αντανακλούν τη σχέση ανάμεσα σε Γονείς/παιδιά...
ακόμα σε αφεντικά/εργαζόμενους,
σε επιχειρήσεις μεγάλης κλίμακας/άτομα
και αν το δείς έτσι θα τρομάξεις απ αυτά που θα νιώσεις και θα καταλάβεις..
η μυθική διαμάχη τους,μας παρουσιάζεται πιο έντονα
όσο ενηλικιωνόμαστε ...
και η λύση της διαμάχης είναι η ανάγκη για αλλαγή,
ακόμα και με πράξεις βιαιότητας ή διασπαστικές..

Σαν ένα ψυχικό complex ή μια διχοτομία ο Κρόνος λειτουργεί με έναν
άγριο τρόπο κόβοντας τις πιο δημιουργικές μας ιδέες,
Και είμαστε τόσο στενάχωροι για τη δική μας δημιουργικότητα
που στην πραγματικότητα ποτέ δεν γεννήθηκε,
αλλά είναι "ευνουχισμένη", πριν από οποιαδήποτε ιδέα,
έννοια, δράση ή πείραμα είναι σε ισχύ!
Σε αντίθεση με την καταπίεση αυτή, όταν ο ουρανός έχει το πάνω χέρι,
να το πω έτσι, τότε μπορούμε να είμαστε πολύ σκανδαλώδεις,
πολύ εκκεντρικοί, απλά ανίκανοι να βρούμε το αποδεκτό
εκείνο σημείο ή μέσο για την συμπεριφορά μας ή την επικοινωνία μας.
Δυστυχώς η διχοτομία μας οδηγεί να είμαστε ή το ένα ή το άλλο..
αλλά εαν είμαστε το ένα, το άλλο το προβάλλουμε στην άλλη πλευρά...
που εξοργίζεται και τούμπαλιν...
Δυστυχώς επίσης όσα και συναισθήματα μας δημιουργεί η ταύτιση
η άλλη πλευρά αντιλαμβάνεται τη σκιά αυτής της ταύτισης...
γιατί σκιά εχει και ο Κρόνος και ο Ουρανός...

Φυσιολογικά κάποιος θα πίστευε, και εγώ μέσα πριν λίγο καιρό, ότι ο Ουρανός
επειδή συμβολίζει το νέο τρόπο, και η τροχιά του είναι πιο αργή, άρα και πιο δυνατή....
θα ήταν ανίκητος με τον Κρόνο, θα τον είχε αποδυναμώσει...
γίνεται κάποιες φορές...
το έμαθα απ τη μικρή μου αγάπη που ακόμα αντιστέκεται με τον Κρόνο της..
και δίπλα της βάζω ουρανό...
όπως με το διαζύγιο μου αντιστέκομαι με τον Κρόνο μου, παρόλο που δίπλα του μπαίνουν Ποσειδώνας και Ουρανός..
Συμβαίνει λοιπόν το αντίθετο στην εσωτερική μας ζωή.
Και αυτό είναι το παράδοξο της αστρολογικής γνώσης και συνεπώς του ψυχολογικού μας αγώνα για το που θα επιλέξουμε ταύτιση...

Υπάρχει απάντηση : τα ψυχολογικά συστατικά και του Κρόνου και του Ουρανού
είναι αναγκαία για την Ολότητα.
Γιατί οποιαδήποτε καινοτομία και αλλαγή ζητάει το σκληρό δρεπάνι του παλιού Κρόνου.Την πειθαρχία της ύλης επάνω στο μυαλό.
Το είδωλο ειναι αρχέτυπο του Ουρανού,ενώ η ιδέα παίρνει μορφή απ την προσπάθεια και την αμετακίνητη εργασία του Κρόνου...

Αγάπη μου βάζω όλη τη φαντασία και το μυαλό, βάλε λίγο και εσύ την προσπάθεια της δουλειάς που πρέπει να κάνεις...
και ω ναι απ αυτή τη διαμάχη γεννήθηκε η Αφροδίτη....
αγάπη μου δεν αφήνεις να γεννηθεί η Αφροδίτη...
Και ψυχολογικά μιλώντας η γέννηση της Αφροδίτης συμβολίζει την αρμονική ισορροπία ανάμεσα στις ενέργειες Ουρανού και Κρόνου, αλλά με την Αφροδίτη στο Ταύρο το μυαλό σου είναι όλο στα λεφτά και τη δύναμη, αδιαφορώντας για τη ψυχική σου ικανοποίηση, και με την Αφροδίτη στην Παρθένο δίνεσαι μόνο εκεί που σε φροντίζουν καθημερινά..
Αυτή είναι η ουσία της προόδου ανάμεσα στις διχοτομημένες ενέργειες Κρόνου και Ουρανού, η εξέλιξη και η ανάπτυξη της συνειδητότητας σου, όπως φαίνεται απ την αρμονική ισορροπία της Αφροδίτης σου, με τις όψεις τηςστο χάρτη σου...

και αν μπάζει όπως σ αυτές που αγαπάω και λατρεύω,
υπάρχουν τα transits of venus που δίνουν τις ευκαιρίες...
αρκεί να είμαι δίπλα σου...
ή αρκεί να έχεις έναν αστρολόγο που ζει στους Μυθικούς κόσμους...

Και ο ΟΤΕ τόσα χρόνια μου προστάτευε αυτούς ακριβώς τους Μυθικούς κόσμους μου, άλλο ένα παράδοξο μιας τέτοιας κονφορμιστικής Επιχείρησης,
και τώρα έχω την υποχρέωση να τους προστατεύσω μόνον ΕΓΩ....
με την γέννηση και την αναγέννηση μιας Νέας Αφροδίτης....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου