Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

lose yourself to sexual dance....and get in the Sea of pleasure...

lose yourself to sexual dance....and get in the Sea of pleasure...  

ξέρετε δεν υπάρχουν τα SS μόνο....
και οι ανέραστοι asexual Ναζί και πρώην φαντάσματα...
του πιο ανίκανου άντρα στην ιστορία : του Χίτλερ...

υπάρχουν και τα SSS which means : Sex, Sea, and Sun....
είμαι ένας SSS...
έχεις κάνει έρωτα αγάπη μου
με την αλμύρα της θάλασσας στο κορμί σου,
κάτω απ τις καυτές ακτίνες του Ήλιου ?

εκεί αν είσαι αποστειρωμένη, ξέχασε το με τον ιδρώτα και την αλμύρα μαζί....
έχε ένα betadine πάντα μαζί σου...
γιατί θα σου προξενεί αλλεργία το ιώδιο της θάλασσας
και αυτές με την τόσο χρησιμοποίηση του Betadine
έχουν πρόβλημα με τον Ποσειδώνα τους και τις αναμνήσεις του
κάποιον δεν μπορούν να ξεχάσουν

αλλά υπάρχει και η λύση μέσα στη θάλασσα...
να το κάνεις μέσα στη θάλασσα
και ακόμα πιο πολύ να έχει και κόσμο η θάλασσα
έτσι εαν θέλεις τόσο πολύ κάποιον ή κάποια ....
το ιωδιούχο νερό φιλτραρισμένο με τις ακτίνες του Ήλιου
θα κάνει την αλχημεία του...
θα κάνει το θαύμα του
και θα δείς μετά ότι τα φιλιά στο στόμα
έχουν μια άλλη γεύση
πέρα απ τη γεύση, που ξέρεις....

και οι gay και οι gay να το κάνετε...

δεν θέλει πολύ αγάπη, μόνο η έκφραση της
και να ξέρεις να παίζεις και να φλερτάρεις....
ο Ήλιος με το άρμα του Απόλλωνα που προστατεύει
τα παιδιά και το παιγνίδι εισέρχεται στο ζώδιο του Λέοντα
το βράδυ...
και δεν γίνεται να μην τα ευχαριστηθείς όλα αυτά...
εκτός και αν πάσχεις απο τύψεις
όταν δίνεις την απόλυτη απόλαυση και χαρά στον εαυτό σου...

αν είναι έτσι θα το δούμε ...
πάλι θα έχω αστρολογική δουλειά κατακαλόκαιρο...
φταίει ότι δεν θέλεις να χάσεις τον έλεγχο ?
ή φταίει η χρόνια μιζέρια σου.....?
δικό σου το δίλημμα....
γιατί η περιοχή του Λέοντα δεν έχει διλήμματα
είσαι εσύ ...μόνο εσύ.....και αν δεν σ αρέσει...
όπως έλεγε και μια αγαπημένη μου Λέαινα :
" τα κουβαδάκια σου και σ άλλη παραλία..."

..Εγώ ξέρω ότι μ`ένα γειά σου, σε θέλω ξανά
μ `ένα γειά σου μόνο, ναι , ξέρω για εμάς
έτσι απλά μου είπες ένα γειά
έτσι απλά σου είπα ναι μου αρέσει
και ήταν μέρα μεσημέρι
και είναι βράδυ τώρα
και ποιός ξέρει πια
Να σου δώσω όμως φιλί να φοράς
να το δείχνεις λέω παντού,
να ξέρουν για εμάς, να ξέρουν για εμάς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου