Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Welcome Persephone.... Know Who You Are At Every Age..?

Welcome Persephone....smile emoticon heart emoticon :    Know Who You Are At Every Age..? 

Στην ουσία, οι 30 μοίρες των ουρανίων Ιχθύων που ταξιδευει τωρα ο Ηλιος, είναι η «σύνθεση των συνθέσεων», και σαν τέτοια είναι η λιγότερη προσωπική και η πιο καθολική, η λιγότερη αποκλειστική και η πιο περιεκτική, η περισσότερο ακαθόριστη και η πιο απορροφητική μοίρα στο ζωδιακό κύκλο.

Έτσι οι 30 μοίρες των Ιχθείς λένε : «ξέρω τον ανθρώπινο πόνο.
Ξέρω την ανθρώπινη ιστορία.
Ξέρω τη συμπόνια.
Ξέρω την αυτοκαταστροφή για χάρη του Μεγάλου Εαυτού»..
το μήνυμα ωστόσο στις 0 μοίρες του Κριού είναι πολύ πιο απλό :
«Γεια σας. Εγω Είμαι.»
Το ηξερα από μικρος αυτό γιατι κάθε τετοια μερα και κάθε ένα τετοιο βραδυ, ενιωθα μεσω του εσωτερικου μου εαυτου, διαισθανομουν βαθια τη Δεσποινα της Ψυχης μου ….
Και στους μεγαλους ερωτες της ζωης σας μια ή δυο φορες σε ολη τη διαρκεια της ζωης σου, εάν εισαι τυχερος…
θα ελθει και θα σας μιλησει ακριβως με έναν αναλογο διαλογο που να ανταποκρινεται στο βαθος της ψυχης σου….

“Γεια σας …Εγω ειμαι”…Τωρα εχεις εμενα Βασιλισσα στη ζωη σου…Και που δεν μιλαω και συμβολικα εδώ…
Είναι απολυτο πραγματικο….heart emoticon

Οι 30 μοιρες των ιχθυων εως 1 μοιρα του κριου σε μενα είναι midpoint of my sun/moon …Και εκει βρισκεται ο Διας μου…
Και μονο ένα Jupiterian person μπορει να στα πει αυτά….

Αυριο όμως είναι και Πρωτοχρονια της Φύσης, του Σύμπαντος, των Κόσμων…
Έρχεται η μικρή μου Αγάπη η Περσεφόνη απ τον Κάτω Κόσμο…
Και μου υπενθυμίζει ότι στις 30 μοιρες των Ιχθύων που είναι ο my inner partner σαν midpoint my Sun and Moon…
Και μου θυμίζει την εμπειρία απ τη Σύνθεση της δικης μου ζωής, ότι :

Έχω γευτεί λύπη και άλλη λύπη...έχω πει πολλά "τετέλεσται",
εχω πιάσει τα χέρια μου και να νόμιζα ότι υπήρχαν καρφιά..
για να καταλάβω στο τέλος ότι δεν είναι ανάγκη να τρελαθεί κανείς για να γίνει ή να νομίζει ότι έγινε ευτυχισμένος...
Ευτυχισμένος δεν θα γίνεις ούτε σαν τρελός ούτε σαν γνωστικός..
στον κόσμο αυτό πρέπει να το πάρεις απόφαση :και καλλιτέχνης κι ευτυχισμένος δε θα γίνεις.....
μας το λέει ο Μενέλαος Λουντέμης....

ο αγαπημένος μου, επειδή έγραψε για μένα :ένα παιδί που μετράει τα άστρα...
Την ευτυχία ή θα την γευτείς ή θα την προετοιμάσεις για τους άλλους και τα δύο μαζί δε γίνεται..
Η Ζωή σε διάλεξε να την υπηρετήσεις και όχι για να την απολάψεις, όπως νομίζουν οι νάρκισσοι και οι νάρκισσες...

Αλλά τότε ...
αν είναι έτσι όπως λες πως μπόρεσες εσύ χωρίς ευτυχία να σύρεις ως εδώ την ύπαρξη σου ?
Μήπως ανακάλυψες μέσα απ`τα ρουμάνια της ζωής,
κανένα μονοπάτι που μπορείς να το περάσεις χωρίς να ξεσκιστείς?
Οχι.Ανεκάλυψες όμως κάτι άλλο : τη μέθοδο να δίνεις λίγη ευτυχία στους άλλους....
τα λεξικά δεν τη γράφουν έτσι...
τη λένε μαρτύριο, αλλά ποιός ξέρει ?
μπορεί αυτή να είναι η πραγματική -και η μόνη-ecstasy...

Η Περσεφόνη μου ψυθιρίζει επισης παραφράζοντας λιγο τον Νασραντίν Χότζα :
Όταν γίνεται ένα καινούργιο φεγγάρι, το παλιό τι το κάνουν;
-Το ψαλιδίζουν και το κάνουν άστρα......
Και αν είναι και πρωτοχρονιά λέω εγώ....? :
Ανοίγεις τα χέρια σου, και πετάς.....
πετάς για να πιάσεις τα άστρα που σου αντιστοιχούν......

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑ.......σε όλες και όλους σας.....
Πλησιάζει…..
Καλημεραααα και ειναι Κυριακη μερα του Ηλιου στις μηδεν μοιρες του Κριου...
ειδατε που ολα εχουν την τιμητικη τους...
εσεις να τα δειτε αυτα...το ποσο ομορφη ειναι η ζωη...και η Ζωη...
και ασχολειστε με μαλακιες...

heart emoticon heart emoticon heart emoticon

Chop that wood, carry water
What's the sound of one hand clapping
Enlightenment, don't know what it is

Every second, every minute
It keeps changing to something different
Enlightenment, don't know what it is
Enlightenment, don't know what it is
It says it's non attachment
Non attachment, non attachment

I'm in the here and now, and I'm meditating
And still I'm suffering but that's my problem
Enlightenment, don't know what it is

Wake up

Enlightenment says the world is nothing
Nothing but a dream, everything's an illusion
And nothing is real

Good or bad, baby
You can change it anyway you want
You can rearrange it

Enlightenment, don't know what it is

Chop that wood and carry water
What's the sound of one hand clapping
Enlightenment, don't know what it is

All around, baby, you can see
You're making your own reality, everyday
Because enlightenment, don't know what it is

One more time

Enlightenment, don't know what it is
It's up to you
Enlightenment, don't know what it is
It's up to you everyday

Enlightenment, don't know what it is
It's always up to you
Enlightenment, don't know what it is
It's up to you, the way you think

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου