Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Sun conjunct Uranus in Aries : nothing is over and never too late ...

Sun conjunct Uranus in Aries : nothing is over and never too late ...

"You will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
- Mark Twain

Ο Ηλιος σε διέλευση ενεργοποιεί τον Ουρανό, που σαν ενεργεια στην Αρχαία Αιγυπτο ηταν θηλυκη....

ήταν η θεότητα Nuit...
The Star Goddess Nuit...
όπως η δικη μου uranian energy...
και αυτό ειναι το πιο παραδοξο image στη ψυχή μου....
γιατι δεν ζω τις transexual φαντασιωσεις my uranus energy
αλλά με όλα τα αστέρια του ουρανού όπως οι αρχαιοι Αιγύπτιοι απεικονιζαν τη θεα τους...

Some of the titles of Nut were:

1.Coverer of the Sky: Nut was said to be covered in stars touching the different points of her body.
2.She Who Protects: Among her jobs was to envelop and protect Ra, the sun god.
3.Mistress of All or "She who Bore the Gods": Originally, Nut was said to be laying on top of Geb (Earth) and continually having intercourse. During this time she birthed four children: Osiris, Isis, Set, and Nephthys. A fifth child named Arueris is mentioned by Plutarch. He was the Egyptian counterpart to the Greek god Apollo, who was made syncretic with Horus in the Hellenistic era as 'Horus the Elder'.
The Ptolemaic temple of Edfu is dedicated to Horus the Elder and there he is called the son of Nut and Geb, brother of Osiris, and the eldest son of Geb.
4.She Who Holds a Thousand Souls: Because of her role in the re-birthing of Ra every morning and in her son Osiris's resurrection, Nut became a key god in many of the myths about the after-life....

Και για να υμνήσω αυτή τη θεότητα απ τις χαρες που με εχει ανταμειψει ..
Αν η αγάπη έχει πλέον χαθεί,
μη τη γυρέψεις ίσως να 'ρθεί να σε βρεί
μα εγώ θα φύγω, όσο πιό μακριά
για ότι αγαπήσαμε είναι πλέον αργά....
και παρόλο ο Jose Raul Capablanca
Κουβανός σκακιστής...
ναι ξέρω και απο σκάκι,
εκτός ότι παίζουν οι φίλοι μου...
αφού μια τέτοια παρτίδα είναι η ζωή μου

"Εκείνος που θέλει να τελειοποιείται,
πρέπει να βλέπει τις ήττες του σαν μαθήματα" ...

για μένα, Υπάρχουν χίλιοι τρόποι για να τρελαθείς
υπάρχουν και άλλοι τόσοι για να λες υπομονή
όμως για μένα είναι αργά να τρελαθώ
και είναι ακόμα πιο αργά να κάνω υπομονή...
και δεν αντέχω πολλές φορές κανένα και καμιά
κρατώντας τις δικές μου αναμνήσεις απ τις πιο
δυνατές στιγμές μου, που είναι μυστηριακές
και εσωτερικές....
και τότε χαλαρά με χαιδεύει η ανάμνηση
και σταθερά μου ψιθυρίζει...
Σκοτώσαμε το χρόνο για να σ' αγαπώ
περισσότερο....
εγώ τη μέρα και εσύ τη νύχτα
αγαπημένη μου...
και επειδή ο χρόνος είναι αθάνατος
ένα σου ζητάω αγάπη μου
πρέπει να τον προσέχουμε το χρόνο
γιατί μπορεί να καταστρέψει τα λόγια μας
και χωρίς τα λόγια μας
ακούγεται μόνο ο θόρυβος του σύμπαντος
στην κινηση του...
αυτό μπορεί μόνο να κάνει γιατί τα σώματα μας
με Ένα φιλί απ το κρασί που πίνουμε
εμείς θα εξαφανιστούμε ...
και θα χαθούμε μέσα στη Ψυχή
απο όπου ήρθαμε....
όνειρα γλυκά ....smile emoticon heart emoticon

και να εισαι σιγουρη, σε λιγο καιρο θα βλέπουμε
μαζι τον εναστρο ουρανό....
την αγαπημένη μας Nuit....
heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου