Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Haysi Fantayzee

Haysi Fantayzee

Ειναι αληθεια οτι ο Γιαννης Πετριδης ειναι απ τους πιο αγαπημενους μας, στο ραδιοφωνο και τα περιοδικα που εχει κατα καιρους ασχοληθει...εχει εναν τροπο να μας δημιουργει γλυκες αναμνησεις...

το εβλεπα και εγω το Μουσικοραμα...ειχα στησει πολυ κοσμο στα 80s, λεγοντας τους οτι ειχα δουλειες και εγω εβλεπα Παρασκευη το Μουσικοραμα...

Περαν οτι μου ηταν πολυ συμπαθης ο Γιωργος Γκουτης, ποτε δεν καταλαβα γιατι εβλεπα αυτη την εκπομπη τη στιγμη που η ενημερωση μου στα μουσικα θεματα ηταν πιο προχωρημενη απ τον hxo hi fi και αλλα ξενα περιοδικα...

Ομως ο ανησυχος Ποσειδωνας μου που χαιδευε τα χομπυ μου, ολη η ζωη μου χομπυ ηταν...εβρισκε να βρει τροπους πως θα εκφραστει πιο σοκαριστικα για τους αλλους,πως να βρει τροπους να εκφρασει την πιο individual αναπτυξη μου....

το βιντεο που ακολουθει ειναι ενα group που εμαθα απ τον Γκουτη και μου εκανε εντυπωση ο ρουχισμος του ζευγους απ τους Haysi Fantayzee...

Στο επομενο παρτυ, εμφανιστηκα με σκισμενο τζην, μια μοδα που φανηκε 10 χρονια μετα στην Ελλαδα..
και με εισαγωγη αυτο το τραγουδι ....

ειπαμε αλλοι αγαπουσαν τους Culture club για παραδειγμα ...
εγω εναλλακτικος και εκει...
ακομα και στις kitsch αναζητησεις μου...
ειχα διαπιστωσει οτι το kitsch ηταν εκφραση πολιτιστικη των συναισθηματικων ανθρωπων....
παραδοξο αλλα δεν τα πηγαινα ποτε καλα μ αυτο που ονομαζουμε
all time culture....
παντα με ενδιεφεραν υπο- κουλτουρες κα οι εναλλακτικες τους εκφρασεις...
ηθελα να δινω παντα ψυχη σ αυτες....

η αστρολογια δεν ειναι μια υποκουλτουρα για παραδειγμα...?
ασχετα πως θελουν να την παρουσιαζουν οι ειδικοι.....

το θεμα ειναι πως ΕΣΥ τις δινεις υποσταση και ΖΩΗ....
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗ δικη σου Ψυχη....

τωρα που το συλλογιζομαι ειναι μαλλον εξ ισου τραγικο να ζεις παντα μπροστα απ την εποχη σου...
και μπορει να ειναι ενα ειδος φουτουριστικης μελαγχολιας γιατι παντα εισαι σε μοναχικο δρομο, αλλα αυτη η μελαγχολια ειναι παντα μια μελαγχολια....

καλο απογευμα smile emoticon heart emoticon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου