Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

Mars in Aries stationary and then retrograde 9/9- 14/11 : traversing in inner landscape of your animus

Mars in Aries stationary and then retrograde 9/9- 14/11 :
traversing in inner landscape of your animus

1.The Mechanics of Retroggression

Υπαρχουν καποια γεγονοτα από μονα τους που είναι αρκετα σημαντικα για την κατανοηση της εννοιας οπισθοδρομηση ενός πλανητη, ιδιαιτερα όταν θυμομαστε ότι οι οπισθοδρομοι πλανητες είναι οσο πιο κοντα στη Γη, μπορουν να είναι και ότι η οπισθοδρομιση τους είναι το αποτελεσμα της γεωκεντρικοτητας.
Δηλ. οι πλανητες φαινεται να υποχωρουν σε ταχυτητα κινησης σαν αποτελεσμα της γεωκεντρικοτητας, και φαινεται να υποχωρουν σαν αποτελεσμα της ειδικης σχεσης με την Γη και του υπολοιπου Ηλιακου συστηματος.

Αυτό που πραγματικα συμβαινει για τη δημιουργια της εμφανισης της οπισθοδρομησης των εξωτερικων πλανητων απεικονιζεται στο διαγραμμα του comment 1.

Ενας πλανητης που κινειται περισσοτερα αργα από τη Γη, κινειται κεντρικα στην ιδια πλευρα του Ηλιου με τη Γη.Ετσι γεωκεντρικα ο Ηλιος και ο άλλος πλανητης πλησιαζουν την αντιθεση.Αλλα η Γη επισης κινειται πιο γρηγορα από τον άλλο πλανητη.
Και καθως η Γη γυριζει γυρω από τον Ηλιο , πλησιαζει τον άλλο πλανητη, και κινειται μεταξυ αυτου του πλανητη και του Ηλιου.
Αυτή περναει τον πιο αργο πλανητη σε μια εσωτερικη πιστα-μια κατασταση που μοιαζει με την κινηση των τρενων σε ένα σταθμο.

Η κατασταση είναι σχεδον σαν εάν η Γη, αντιπροσωπευει εδώ μια συγκεκριμενη πραγματικοτητα και εκει βρισκεται μια αναγκη για μια απαντηση στην οποια προχωρουν ολοι οι πλανητικοι κυκλοι και παρεμβαινει στην αναπτυσσομενη σχεση μεταξυ του πλανητη και του Ηλιου, λιγο πριν αυτή η σχεση φτασει στο αποκορυφωμα της.

Ετσι η Γη είναι για τον άλλο πλανητη ένα ειδος «reminder», μια υπενθυμιση της αρχικης του αναγκης για τον κυκλο που προοριζοταν να εκπληρωσει.
Ο Άλλος πλανητης που γυρω από αυτόν προκειται να αντιμετωπισει μια συγκεκριμενη πραγματικοτητα, αυτό που εχει επιτευχθει μεχρι στιγμη και συμβολικα φαινεται από την αντιθεση του με τον Ηλιο,σταματαει, πηγαινει περα από το εδαφος που εχει προσφατα καλυψει και αρχιζει να μιλαει και να ρωταει : Εχω ξεχασει κατι ?Υπαρχει κατι που πρεπει να προσαρμοστει ή να επαναληφθει πριν ολοκληρωθει ο κυκλος και να επανατοποθετηθουν ορισμενα πραγματα ? Μηπως πρεπει κατι να τελειωσει σε καποια δεσιματα που υπηρχαν..? Υπαρχουν λαθη που πρεπει να διορθωθουν ?

Η κινηση της Αφροδιτης και του Ερμη μεσα στην τροχια της Γης αντιπροσωπευει δυο πτυχες της εσωτερικης ζωης, το μυαλο και τα συναισθηματα, οι πλανητεες από τον Αρη και προς τα εξω, αναφερονται στην περιοχη της εξωτερικης δραστηριοτητας.

Οι πλανητικες λειτουργιες που αναφερονται στην εσωτερικη ζωη υφιστανται αποσυνδεση και καποιες φορες αποσυνθεση με αναπροσανατολισμο στη πιο εσωτερικη λειτουργικοτητα , στην πιο υποκειμενικη φαση του κυκλου τους με τον Ηλιο, γιατι αυτό που τους χρειαζεται περισσοτερο για να ξεκινησει ενας νεος κυκλος είναι η εσωτερικη ανανεωση και μια ανακατευθυνση.

Και τελικα η βαθυτερη έννοια της οπισθοδρομησης των πλανητων από τον Άρη και προς τα έξω γίνεται εμφανης όταν συνειδητοποιουμε ότι αυτό που είναι δυνατο και απαραιτητο για την επιτυχη αποκορυφωση της αντιθεσης - την αντιθεση που μιλησαμε παραπανω – τις προαναφερθεισες ιδιοτητες αντικειμενικοτητας, προοπτικης και σαφηνειας - είναι επισης το θεμελιο επανω στο οποιο το δευτερο ημικυκλιο αναπτυσσεται στον εξελικτικο του τρόπο.

Γιατι με την αντιθεση όχι μονο τελειωνει το πρωτο ημικυκλιο δραστηριοτητας, αλλα ξεκιναει και το δευτερο.
Γιατι η αναδρομη της Ηλιακης/Πλανητικης αντιθεσης είναι ετσι μια ευκαιρια για την αποκατασταση οσων πρεπει να θεραπευτουν ή να επαναληφθουν προκειμενου να μεταφερουν τον κυκλο στην επιτυχη του κορυφωση.

Ένα σημειο καμπης της τροχιας των εξωτερικων πλανητων με τον Ηλιο είναι ο σχηματισμος τριγωνου μεταξυ τους.Με τον Δια τριγωνιζεται ο Ηλιος αναμεσα σε 4-7 μερες μετα τη station-retrograde κινηση του και τριγωνιζεται ξανα αναμεσα σε 4 -7 μερες πριν την station-direct κινηση του.Με τον Κρονο τριγωνιζεται 10-12 μερες μετα την station –retrograde κινηση του και ξανα παλι με 10-12 μερες πριν την station-direct κινηση του.Με τον Ουρανο τριγωνιζεται 15-20 ημερες μετα την retrograde κινηση του και 15-2- ημερες πριν την station-direct κινηση του.Με τον Ποσειδωνα τριγωνιζεται 20-22 ημερες μετα τη station-retrograde κινηση του, και το ιδιο χρονικο διαστημα πριν την station-direct κινηση του.Και με τον Πλουτωνα 19-23 ημερες μετα τη station –retrograde κινηση του και 19-23 ημερες πριν τη station-direct κινηση του.

Τα ιδια συμβαινουν και με τους Κενταυρους με την οψη τριγωνου με τον Ηλιο, ένα σημειο καμπης που αρχιζει η οπισθοδρομη κινηση τους σε λιγο.

Ο σχηματισμος όμως του τριγωνου του Αρη με τον Ηλιο είναι αρκετα ακανονιστος σε σχεση με τον αριθμο των ημερων πριν και μετα τις στασεις του, και είναι διαφορετικος από ολους τους αλλους superior πλανητες που εμφανιζεται οπουδηποτε από 13-22 ημερες πριν τις στασεις του και επιστρεφει οπισθοδρομος και οπουδηποτε από 13-22 ημερες μετα τις στασεις του που επιστρεφει ευθυγραμμος.Αυτο σημαινει ότι το τριγωνο Ηλιου και Αρη είναι πολύ μακρια από την εναρξη της οπισθοδρομης κινησης του Αρη, και το τριγωνο αυτό όμως την ιδια ωρα είναι στην πιο αργη του κινηση.Του Αρη το υποδειγμα είναι μοναδικο στους superior πλανητες και αυτος δεν είναι retrograde όταν ο Ηλιος τον τριγωνιζει.

Είναι οντως ένα shock ολη η οπισθοδρομη κινηση του Αρη , αν παρακολουθησει καποιος ολη αυτή την αστρονομικη συμπεριφορα και τη συγκριση του με τους εξωτερικους πλανητες στις οπισθοδρομες κινησεις τους.Φανταστειτε ότι αυτή τη χρονια το τριγωνο μεταξυ Ηλιου και Αρη αρχισε κοντα στις 15/8 και η οπισθοδρομη κινηση του αρχιζει την Πεμπτη 10/9. Το τριγωνο αυτό θα επαναληφθει στις 11/12 αφου περασει από το «ξεσκαρταρισμα» ολης της αναδρομης φασης του με αποκορυφωμα της αντιθεσης του περιπου 13 με 14/10…
Στην ουσια ανυποψιαστοι ολοι και ολες αυταρεσκα αρχιζουν επιχειρησεις μ αυτό το τριγωνο και ξαφνικα οσο περνανε ημερες βρισκονται σε καταστασεις shock από καυγαδες και πολεμους βγαζοντας στην επιφανεια ότι ηταν κρυμμενο περιπου δυο χρονια πριν…

2.the mythological Mars

Ο Αρχαιος θεος Αρης δεν ηταν μια ευχαριστη φιγουρα σαν θεος του πολεμου στην Αρχαια Ελλαδα και κυριως καθολου δημοφιλης.Λατρευοταν με τις Αμαζονες που θεωρητικα ηταν κορες του, γυναικες που η ασχολια τους ηταν ο πολεμος, και οι οποιες ηταν κλειστα συνδεδεμενες με την πιο ανεξαρτητη από ολες τις θεες την Αρτεμις, θεοτητα του κυνηγιου.
Ο ρολος του στην Ιλιαδα ηταν να υποστηριζει τους Τρωες, και αυτό ισως να εξηγει γιατι ο χαρακτηρας του δεν αναπτυχθηκε ποτε περαν μιας τελειως primitive δυναμης.Και παρολο ότι στον Αρειο Παγο ένα δικαστηριο στην Αρχαια Αθηνα κατεληγαν ολες οι διαφορες, Αρειος Παγος σημαινει ο Λοφος του Αρη,δεν διαδραματιζε κανεναν δραστηριο ρολο για την ευρεση της δικαιοσυνης.
Αυτη ανηκε στην αδελφη του θεα Αθηνα.Ο τυπος στην αρχαιοτητα του Αρη παντα επαιρνε τη μορφη μιας παιδικης λυσσας και οργης, ενός ανεξελεγκτου ποθου, κατι που οποιαδηποτε individual μπορουσε πιο προσωπικα να συνδεθει, μονον όμως σαν ένα primitive συναισθημα παρα σαν ένα δραστηριο συνειδητα χαρακτηριστικο.

Όμως στην μετα κλασικη περιοδο η αναφορα στο image του Θεου υποβληθηκε σε μεταστοιχειωση-οι Αρχαιοι Ρωμαιοι αισθανθηκαν διαφορετικα γυρω από τον Αρη τους.Με την αφομοιωση του Αρη μεσα στη Ρωμαικη θεοκρατια αυτος εγινε περισσοτερο δημοφιλης και σε συχνοτερη ευνοια.Ο Αρης προσωποποιουσε καπως περισσοτερο μια πιο εξευγενισμενη φιγουρα, μια πιο πολιτισμενη agent στην κουλτουρα τους.ο Αρης ηταν ο Πατερας του Ρωμυλου και του Ρωμου, ιδρυτες της Ρωμης και συνδεοταν με την γεωργια, ενας κυριαρχος των οικοδομων και κτιστων, ενας θεος ολων των τεχνικων και κυβερνουσε πολλα festivals κατά τη διαρκεια του δικου του μηνα του Μαρτη.Αν και ο Αρης εξελιχτηκε από από έναν λαγνο Ελληνικο θεο το Πολεμου σε έναν πιο πολιτισμενο Ρωμαικο θεο, το ξιφος του παρεμεινε ένα σπαθι γι αυτόν, ένα εργαλειο για τη φυση του κατασκευασμενο ακομα από το ιδιο μεταλο : το σιδηρο.

Από τη μυθολογικη του αναφορα προκυπτει ένα ειδος dualism –μιας δυαδικης υποστασης και αυτό εκπλησσει σε μεγαλο βαθμο.Και αυτος ο dualism του θεου Αρη βρισκεται κατω από τις βασικες αστρολογικες και ψυχολογικες λειτουργιες του πλανητη-civilized and primitive.
Με τον ορο civilized εννοω χρησιμο, λειτουργικο και εχοντας στοχους, ανακατευοντας καποιο προσωπικο και κοινωνικο ηθικο περιεχομενο.Με τον ορο primitive λειτουργια εννοω το πιο βασικο θεμελιωδες ανθρωπινο ενστικτο για να επιβιωσει καποια/ος εναντια σε ολες τις πιθανοτητες, ενας εγγενης οδηγος ο οποιος στερειται ηθικης και κοινωνικης συνειδησης.
Αμφοτερα είναι συμφυτα ενδεχομενα και μπορει περιοδικα να είναι συνυφασμενα, αλλα στην ολοτητα τους το κάθε ένα από αυτά είναι εντελως ευδιακριτα το ένα από το άλλο.Αμφοτερα είναι χαρακτηριστικα αναγκαια για την πληρη ανθρωπινη εκφραση και εμπειρια-εάν δεν είναι σε ισορροπια ή υπερδραστηρια, αμφοτερα θα γινονται καταστροφικα.

3. Mars and the Sun : externalizing the ego

Το κλειδι που θα πρεπει να θυμαστε για τον Αρη είναι το παθος. Το παθος είναι μια bitter-sweet εμπειρια στην οποια η επιθυμια και το βασανο είναι συνυφασμενα και συγχωνευμενα.Το παθος μας οδηγει μεσα στη ζωη, η ελλειψη του παθους είναι η ελλειψη του οδηγου προς την κατευθυνση της εκπληρωσης.Γιατι τεινουμε να σκεφτομαστε ότι το παθος συνδεεται μονον με τις ερωτικες εμμονες και επιδιωξεις, αλλα αυτό είναι επισης το βασικό συστατικό στην κατάκτηση οποιασδήποτε ποικιλίας στοχων.
Ο οδηγος προς την κατευθυνση της εμπειριας, η θεληση στη δυναμη και η θέληση για εξουσία και η απόλυτη απόκτηση ενός στόχου είναι όλες οι λειτουργίες του Άρη.

Η προθυμια να υποφερεις τη ζωη με όλες τις συνακολουθες του υποθεσεις - συναισθηματικη και βιωματικη - είναι μερος της απαιτησης του Άρη.Σαν θεος του πολεμου εμφανιστηκε νηπιακος στις οργες του και ταιριαζει στα μεσα της μαχης, αλλα και σαν εραστης ηταν εξισου πρωτογονος.Διαβαζοντας το μυθο Αρη και Αφροδιτης βλεπουμε ότι το παθος τους ολοκληρωθηκε ακομα και με τον κινδυνο ανιχνευσης και του απολυτου χλευασμου των αλλων θεων.Αχαλινωτος και αδιαφοροποιητος Αρης είναι προφανως πολυ επικινδυνος, αλλα και ενας φυλακισμενος Αρης είναι εξισου επικινδυνος με έναν διαφορετικο τροπο.Γιατι αν δεν αισθανεσαι ανετα με την περοσσοτερο primitive πλευρα σου, αυτή εξιδανικευεται και συνεπως εξαγνιζεται με αποτελεσμα να μην μπορεις να τελειοποιηθεις και να αναπτυχθεις πληρως.

Ο Αρης είναι αληθινα ο ambassador του Ηλιου.Αυτος είναι ο πιο δραστηριος στη διευθυνση της ηλιακης ενεργειας εξωτερικα, εκδηλωνοντας αυτή στον κοσμο γυρω μας, εξωτερικοποιωντας την αναγκη που εχει το εγω για εκπληρωση.
Σαν ο πρωτος πλανητης περαν της τροχιας της Γης συμβολιζει το οχημα που μεταφερει την ταυτοτητα της τριαδας Ηλιου, Ερμη και Αφροδιτης – προς τα εξω στον κοσμο.Ετσι θα μπορουσε να είναι ο περισσοτερο σημαντικος παραγοντας για να εκφραζει καποιος τον εαυτο του.Η σχεση αναμεσα στον Ηλιο και τον Αρη είναι κλειστη, αμφοτερα ιδιοσυγκρασιακα και χαρακτηριστικα, περισσοτερο αποτι αναμεσα στον Ηλιο και τους αλλους πλανητες γιατί μεσα από το επιπεδο ενεργειακης αποδοσης του Αρη μπορουμε να παρατηρησουμε πιο στενα όταν ένα ατομο εκφραζει την δικη του ατομικοτητα.

Αν και οι αλλοι πλανητες υποστηριζουν την εκφραση του εγω, αμφοτερα Ηλιος και Αρης απαιτουν ανοικτη αναγνωριση της individual δυναμης.Απο τη στιγμη που κοβεται ομφαλιος λωρος, υπαρχουν πολλα σταδια αποχωρισμου
και αναπτυξης : το νηπιο κλαιει για προσοχη,σηκωνεται και περπαταει ορθια,συμμετεχει γενναια σε ομαδες, μαθαινει να διεκδικει και να νικαει, και στην εφηβεια σταδιακα ταυτιζεται με τον εαυτο του και απαιτει αναγνωριση.
Ετσι μεσα από τα διαφορα σταδια της assertive αναπτυξης, αναγνωριζουμε στον Αρη ότι παιζει έναν μεγαλο ρολο στον αποχωρισμο από την συλλογικη μαζα στην επιδειξη της individual ταυτοτητας.Ο βαθμιαιος εκπολιτισμος του Ελληνικου θεου Αρη μεσα στον αγροτικο θεο Αρη δεν είναι αντιθετη η διαδικασια εκπολιτισμου με τον πιο individual πλανητη-το συμβολο του Αρη υφισταται καθως αλλαζει η ψυχολογικη του αντιπροσωπευση στα διαφορα σταδια προσωπικης αναπτυξης.

Ο Animus είναι μια λεξη που χρησιμοποιηθηκε για να περιγραψει την αρσενικη κυριοτητα στην Jungian ορολογια , είναι μια Λατινικη λεξη για το πνευμα, αλλα είναι και μια λεξη που όταν χρησιμοποιειται με έναν συγκεκριμενο τροπο σημαινει θυμος.Ο animus στα θετικα του είναι θετικος,δημιουργικος τυπος που αναπνεει τη ζωη μεσα σε καταστασεις και αντικειμενα εμψυχωνοντας όλα αυτά.
Η διαβαθμιση στην οποια αισθανομαστε εμψυχωμενοι,εμπνευσμενοι και ανετοι με την διεκδικητικοτητα και την επιθετικοτητα φανερωνονται από την προθυμια μας όχι μονον να επιτυχουμε, αλλα επισης, σε καταλληλες στιγμες,να παραδεχτουμε κατι και να υποκυψουμε.Τα ατομα που είναι ανετα με τη δυναμη του Αρη τους είναι ικανα να αναγνωριζουν τα ορια και την κατανομη της ενεργειας τους, θα είναι περισσοτερο ικανα αξιολογησης σε ότι αληθινα αξιζει να κυνηγησουν και τι όχι.

Η ζηλεια και η μνησικακια, ο φθονος και η αντιπαλοτητα είναι συναισθανομενα όταν δεν μπορουμε να εξωτερικευσουμε και να εκφρασουμε ότι γνωριζουμε πώς να ειμαστε η δικη μας μοναδικη και ατομικη δυναμη.Πως να ειμαστε ο εαυτος μας δηλ.

Ο Ηλιος γινεται ο πρωταρχικος αντιπροσωπος του εγω μας, όπως δημιουργειται από τον βαθυ, εσωτερικο Εαυτο, και γνωριζει τι είναι τα μικρα και τα μεγαλα επιτευγματα και που ειμαστε ικανοι από αυτά.Εαν ο Αρης δεν είναι ευτυχης, ή δεν εχει ανατραφει και να του επιτραπει να ανθισει, τοτε το εγω απογοητευεται στις προσπαθειες του να επιδειξει τον Εαυτο αρκετα ευρεως για να ικανοποιησει την επιθυμια για αναγνωριση.Ετσι αυτά τα κακα-ζηλεια,μνησικακια,φθονος και αντιπαλοτητα-ότι εξαντλει τον καθενα περιοδικα και αλλους σταθερα, είναι εκφρασεις της αποτυχημενης ωθησης να εισαι ο πρωτος και η πρωτη. Ο Ηλιος και ο Αρης απαιτουν προσοχη, αυτοι είναι αμφοτερα διεκδικητικοι πλανητες και τους χρειαζεται να μετρουν την αξια τους από την εξωτερικη επιτευξη.

Και οι δυο Ηλιος και Αρης είναι οι κυριες αρσενικες κυριοτητες στα ωροσκοπια, dual συμβολα του αρχετυπου του Πατερα.Ετσι ο ρολος του βιολογικου πατερα στη ζωη του παιδιου στηριζεται όχι μονον στο πως αντικειμενικα αυτος είναι, αλλα κυριως στο πως υποκειμενικα αυτό τον αντιλαμβανεται.

Ο Πατερας συμβολιζει τον Ηρωα για ένα μικρο παιδι, ανεξαρτητα από το πώς αυτος χαρακτηριζει τα παιδια του.Αυτος είναι ο εξωτερικος κοσμος, ο μεγαλος προστατης,στην τελευταια αναλυση ο Σοφος. Το ότι είναι συχνα απομακρος ή σιωπηλος ή νιωθει αβολα με τα συναισθηματα του αυξανει περισσοτερο τη μαγεια του και τη γοητεια του.Το να υποστει το θυμο του είναι περισσοτερο απειλητικο σε ένα μικρο παιδι περισσοτερο από την υποκινηση του θυμου από την μητερα.Αυτη είναι σχεδον παντα εκει, αλλα ο Πατερας συμβατικα δεν είναι, με συνεπεια ο θυμος του πατερα να μην είναι ευκολα διαχειρισιμος.Ειναι συνηθισμενο να λαχταρα καποιος τον επαινο από τον γονεα του, τουλαχιστον την σιωπηρη εγκριση των ενεργειων του ή απλα να ενισχυει την υπαρξη του.

Παρολο που είναι πολυ απλοικο για να χαρακτηριστει η δραση του Αρη, για να είναι συγκεκριμενη για τον πατερα, αυτος είναι εκπροσωπος του Ηρωα και του Επιτιθεμενου στο αψυχολογητο και το ασυγκρατητο στη ψυχη του παιδιου.
Τοτε αυτο γινεται η θεμελιωδης βαση του πως σχετιζεται καποιος και καποια με τη δικη του αρσενικη λειτουργια, και επιπλεον πως συνδεεται με τους αντρες πιο γενικα.

βιβλιογραφια : 1.Astrological Aspects -a process Oriented Astrology by Leyla Rael and Dane Rudhyar
2.Retrograde Planets : traversing the inner Landscape
by Erin Sullivan
3.Planetary cycles : that get you from begininning to end without a guide by Betty Lundsted

καλημερα ολη μερα
yg :photo by fcb page the red list : Horst P. Horst , "Vogue", May 1941

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου