Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Röyksopp -Release Athens festival 2017


εγραφα στις 4/5 οταν εμαθα οτι ερχονται οι Royksopp στην Αθηνα...
"Τελικα τι ακριβως σημαινει η λεξη Royksopp...
Ειναι βορεια η Λεξη λενε μερικοι...εννοωντας απο τις Σκανδιναβικες χωρες....
περασαν 17 χρονια περιπου, νομιζω οτι ηταν 2001, απο μια μεταμεσονυχτια εξοδο μου στην πλατεια Συνταγματος, οπου αγορασα ενα μουσικο περιοδικο για djs που ειχε ενα cd δωρο για τους λατρεις της ηλεκτρονικης μουσικης...
οπου μεσα σ αυτο ειδα για πρωτη φορα το ονομα royksopp και το τραγουδι : She's So...
Συνηθως οταν ειμαι βουτηγμενος μεσα στη Σκια μου, τα μουσικα groups που ανακαλυπτω ειναι οτι πιο σπουδαιο κλειδι για να απελευθερωθω απο τις grotesque αρνητικες φαντασιωσεις μου...
Εννοειται οτι εσκισα το περιτυλιγμα του περιοδικου και εβαλα το cd να παιξει στο cdplayer μου γρηγορα, γυριζοντας στο Παγκρατι οπου εμενα τοτε...
και φυσικα εννοειται με τα ποδια...
που δεν καταλαβα ποτε εφτασα....
Παντα ενιωθα βεβαια οτι το πιο ομορφο ευδοκιμει μεσα στις Σκιες, οπου εκει υπαρχει ενας περιεργος συνδυασμος μυστηριου, αισθησιασμου που θα σε κανει εαν παραδοθεις σε τετοιους κοσμους να ισορροπησεις σε πανισχυρα ενεργειακα beats γεματο αισιοδοξια για τη συνεχεια του ταξιδιου σου στη γη....
Βεβαια στην real συναισθηματικη μου ζωη το παραπανω με οδηγουσε κατευθειαν σε τρελες και ψυχοπαθητικες προσωπικοτητες...αλλα ποτε δεν με προδωσε το Συμπαν με τους μουσικους ηχους και στις βιβλιογραφιες που ζουσα μονιμα...
Το understanding o δευτερος δισκος τους με βρηκε στο Θεολογο και με μια ζωη μεσα στο μαρτυριο και τη μοναχικοτητα....
Το understanding με βοηθησε να συμφιλιωθω με τον Εαυτο μου και τη ζωη μου...
Ακομα αρχιζα να ερχομαι σε επαφη με τα remix τους που ηταν ενα νεο εργο τεχνης και μια καινουργια δημιουργια περιγραφης της ηλεκτρονικης μου πραγματικοτητας που ουτως η αλλως ηταν σφηνωμενη στο μυαλο μου...
Ετσι συνεχιζα να χορευω μονος μου, οπως ακριβως εκανα και μικρος με τους rolling stones, τους animals κα...
Δεν μπορεσα να τους δω ποτε live, οπως και με τους orbital και ο λογος ηταν γιατι φοβομουνα να διασκορπιστω σε ολα τα σημεια του συμπαντικου μου οριζοντα....
Γιατι εκει στα 00s διεπιστωσα ποσο φοβομουν να δω το καλυτερο ενδεχομενο του εαυτου μου και το μεγαλειο του...
γιατι αυτα ευδοκιμουν μολις σηκωσεις το πεπλο της μυστηριας σκιας σου και μπορεις και την δεις καταματα...
Και αυτο δεν ειναι ευκολο να περιγραφεται γιατι συνοδευεται παντα με εξωτερικα περιστατικα της πραγματικης σου ζωης, τα οποια ακομα πιο παραδοξα τα προκαλεις για να μην δεις ποτε αυτο που υπαρχει μεσα σου και απελευθερωθεις απο τα δεσμα σου...
Δεν εμαθα ακομα τι σημαινει royksopp ...αλλα οι royksopp ειναι ενα νορβηγικο μανιταρι που διασκορπιζονται παντου οι σποροι του και ουτε ειμαι σιγουρος γι αυτη την ερμηνεια...
το μονο που ξερω ειναι οτι διπλα στους αστρολογικους μου χαρτες προστεθηκαν και οι ηχοι των royksopp ....
Στις 2/6 στην πλατεια του Νερου, θα βρεθω να παρακολουθησω το σπανιο θεαμα τους μηπως και λυσω τις αποριες αυτες...
Ξερω οτι θα διασκορπιστω σε ολες τις κατευθυνσεις, αλλα αυτη ειναι η δουλεια μας χρονια τωρα...
οταν διασκορπιζεσαι σε διαφορετικα σημεια, ανακαλυπτεις και τις διαφορετικες οψεις της πραγματικοτητας...
αν μπορεις και υπαρχει mind να τις δεις...
γι αυτο κατεληξα οτι μαλλον royksopp σημαινει Ayahuasca...
για οσες και οσους δεν ξερουν τη λεξη ανοιξτε το vice και διαβαστε σχετικα αρθρα...
Αλλα ουτε και παλι σιγουρος ειμαι....
Αυτη τη φορα θα λυθουν οι μουσικες μου ανησυχιες, ειμαι σιγουρος γι αυτο....
και χρειαζομαι τη βοηθεια τους παλι στο αχαρτογραφητο τοπιο που βρισκομαι....
Αλλα μην νομιζετε και εσεις σε τετοιο τοπιο ειστε....
μονο που εμεις το γνωριζουμε αυτο και ειμαστε πιο ησυχοι
γιατι οταν βρισκεσαι εκει νομιζεις και νιωθεις οτι εισαι αντιμετωπος με τους πιο τελειους δολοφονικους μηχανισμους της φυσης....
Ετσι ειναι οι Σκιες....
Και μεσα τους ή πισω τους ή δεν ξερω που, κρυβονται πανισχυρα ενεργειακα beats γεματο αισιοδοξια και μυστηριο αισθησιασμο ...
οπως ακριβως η μουσικη των Royksopp, που γεφυρωνει το χασμα Γενεων και μπορεις να συναντιεσαι με το χαμογελο της κορης σου, την ωρα που χορευετε και οι δυο μαζι στο δικο σας Συμπαν ...<3.."
Σημερα πια τους ειδα live...οχι μονο δεν αλλαζω γραμμη απο αυτα που εγραψα, αλλα λιγο πριν εμφανιστουν ειδα τυχαια εκει που χαζευα στο instagram μια υπεροχη φωτογραφια με συναισθηματα απο την αγαπη μου...
ακριβως εκεινη τη στιγμη μπηκα σε ενα διωρο μαγειας...
ακομα μπορω να πω οτι, στις συναυλιες της Siouxsie εκλαιγα που πηγαινα με την μητερα της κορης μου...μπορει να γινοταν αυτο επειδη τραγουδουσε το βαθος της σχεσης μας και την καταληξη της :)
Αποψε το βραδυ βιντεογραφουσα και εκλαιγα και παρεα μου ηταν η κορη μου, που της αρεσουν πολυ...<3...και ειδα το μελλον....εβλεπα το μελλον και εκλαιγα και δεν ηξερα αν ειναι δικαιωση η χαρα..τι σημασια εχει αλλωστε...
Ολα ειναι μαγικες στιγμες....δεν υπαρχει τιποτε αλλο που να πιστεψεις...
και πιστεψτε με αξιζει <3
Αποψε το βραδυ εζησα μια μαγικη διαστρικη εμπειρια και το μηνυμα το εδωσε η θαλασσα των συναισθηματων της αγαπης μου.....
Σημερα το βραδυ η ζωη μου ψιθυριζει στο αυτι...
οτι η μαγεια συνεχιζεται να υπαρχει αρκει να θελεις να τη βαλεις στην καθημερινη σου ζωη....
πω πω πω ...ενα μηνα θα κανω να επιστρεψω...:)
και τελικα τι μουσικη παιζουν οι Royksopp ?
uranus conj neptune with mutual reception...
Ηλεκτρονικα με ονειρα μαζι ...
και ξερετε απο που το καταλαβα...?
τα εισιτηρια τα πηρα τελευταια στιγμη απο φιλη της κορης μου
που γεννηθηκαν οταν η συνοδος uranus conj neptune ηταν ακριβης στον ουρανο...στα 1993 ...Αυτη γινεται μια φορα στα 170 χρονια ...και τις τελευταιες δυο φορες στο ζωδιο του Αιγοκερω, το ζωδιο της συνθεσης της Μουσικης...
Ακριβως τοσα χρονια μπροστα ειδα το μελλον αποψε ...
.
ευτυχως που διαλυθηκαν οι Royksopp, o κοσμος πρεπει να εμπεδωσει το ονειρο τους...
διαλυθηκαν οπως οι Beatles νωρις...
Παντα σκεφτομουν τους Roykosopp σαν τους Beatles, των 00s...
καλημεραααααα ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου