Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

pluto t-square with jupiter opp uranus :
And the sky, is crying out tonight................

Απριλη μου ξανθε και Μαη Μυρωδατε....καρδια μου πως αντεχεις
Στην Ελλαδα του 2017 η πρωταπριλιά είναι η πιο αληθινή μέρα του χρόνου.....
Η διαφορετικά τι σημαίνει αλήθεια και τι σημαίνει ψέμα....
Αυτά είναι για τις θρησκείες...
Και ως γνωστόν οι θρησκείες "ομαδοποιούν" ανθρώπους που δεν έχουν πρόσβαση into their divine self....
Το ψέμα απ την αλλη, μπορεί να είναι η δική σου version of the truth....
Tο ψέμα μπορεί να είναι ο δικός σου τρόπος performance στους ανθρώπους, το ψέμα μπορεί να είναι ο δικός σου τρόπος να "καυλώνεις" τους ανθρώπους-και να μην ακούσω, ότι δεν το έχει κάνει κανένας και καμιά...
Μόνο τα θύματα δεν λένε ψέματα, γι αυτό και θα έπρεπε να υπάρχει εκπαίδευση για τα ψέματα-γιατί ο μοναδικός τους περιορισμός είναι να ΜΗΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ οι ίδιοι και οι ίδιες, αφού το ψέμα αποτελεί το καλύτερο αμυντικό μηχανισμό της persona μας, για να καλύψει όσο μπορεί τον αληθινό μας εαυτό, που πολλές φορές η "δυσοδία" του όχι μόνο δημιουργεί προβλήματα με τους άλλους, αλλά ακόμα χειρότερα φρικάρει εμάς τους ίδιους.....
Δεν ειναι αμαρτια να λες ψεματα στους αλλους...
Το προβλημα αρχιζει απ την ωρα που τα πιστευεις και εσυ ο ιδιος...
εκει οφειλεται το χαλι των γυναικων...
Δεν υπαρχει γυναικα που να μην λεει ψεματα...
και οι αντρες μαθαινουν και αυτοι με τον πιο κακογουστο τροπο...
Το ψέμα είναι πολύ σεξουαλικό, γιατί κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης, το τι ψέματα λέγονται, και όσοι είναι πιο μυημένοι στη διαδικασία του ψέματος, μόλις τελειώσει το sex,ξαναγυρίζουν στις δουλειές τους, ενώ οι υπόλοιποι ζουν σε ένα κόσμο απο "φύκια που τις βλέπουν για μεταξωτές κορδέλλες" ...
Το ψέμα είναι η ίδια η Ζωή, γιατί στην ουσία αυτή είναι ένα όνειρο, απ το οποίο δεν παίρνουμε χαμπάρι τίποτε...
Για περισσότερα μαθήματα ψέματος στους πολιτικούς, και στον "εμετικο" μηχανισμο τους, γιατί οι ηθοποιοί εκπαιδεύονται σε ρόλους, και δεν μπορούν να σας διδάξουν τίποτε σ αυτό το θέμα, ενώ αντίθετα οι πολιτικοί σας έχουν "φλομώσει" στα πιο κακά και απαίσια ψέματα, τα οποία πιστεύετε....
Ίσως η μεγαλύτερη επανάσταση είναι μάθουμε να λέμε συνεχώς ψέματα...
Ίσως να χαθεί τελείως η μπάλα, και αναγκαστούμε και σοβαρευτούμε, και κατορθώσουμε και ενηλικιωθούμε....
Άλλωστε ο Ερμής που συμβολίζει το μυαλό his shadow side είναι ο θεός των ΚΛΕΦΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΨΕΥΤΩΝ....
Λέγοντας ψέματα μεγαλώνει το μυαλό μας και η φαντασία μας...
Σπουδαία μέρα λοιπον η Πρωταπριλια για την Ελλαδα του 2017
Προτεινω να την κανουμε Εθνικη Γιορτη........
άλλωστε η πραγματικότητα είναι τόσο μίζερη.....
ΦΛΟΜΩΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ και χαρείτε τα..και κυριως σ αυτους που σας εχουν κανει "μαυρη" τη ζωη με τα δικα τους παρανοικα ψεματα....
Το ψέμα είναι ΖΩΗ..........
ενα ψεμα ειμαστε....
οι πιο πολλοι και οι πολλες ειμαστε γενημμενοι οχι απο ερωτα, αλλα απο ενα ψεμα των μαναδων μας για να "βαλουν στο χερι" τους πατεραδες μας και να τις συντηρουν...
Αυτη ειναι η Ελληνικη Οικογενεια....
Μια καμουφλαρισμενη " Μαυρη Μητριαρχια" για να κυριαρχησει επανω σε μια " μαυρη και ελεινη Πατριαρχια.."
Καλημεραααα και πλησιαζει το Πασχα….
εγω λεω να αρχισω τα μπανια…εσεις ?
και επειδη,« ένα μα ένα, μοναχα φοβαμαι, μηπως δεν σταθω ανταξιος του πονου μου»
που έλεγε και ο μεγάλος Φιοντορ Ντοστογιεφσκι…
έτσι θα σεβαστώ τον εαυτό μου για όλα αυτά που πέρασα,
θα σεβαστώ τον εαυτό μου για όλα αυτά που αγάπησα
θα τιμήσω τον εαυτό μου, τιμώντας τους ανθρώπους που μου
έπιαναν το χέρι στα δύσκολα χρόνια,
θα χαιδεύω τα μαλλιά στα κορίτσια που μου χαμογελούσαν
βλέποντας τα μάτια μου δακρυσμένα απ την απελπισία...
γιατί πάνω απόλα δεν θέλω να είμαι αυτό που φαντάζεται ο άλλος και η άλλη,κατόπιν αυτό που δεν είμαι, αυτό που με σπρώχνουν οι περισσότεροι,
όλοι αυτοί έχουν διαφορετικούς σκοπούς απο μένα,
και τώρα ήρθε ο χρόνος να εκδηλωθεί...
να μην με νοιάζει για κανέναν και τους σκοπούς του
παρα μόνο αυτό που θέλει η ψυχή μου
απ το βάθος της....
πως πέρασε μισος αιώνας να το καταλάβω....
και ξέρεις ποια είναι η διαφορά του αληθινού ερωτευμένου,
όλοι ξεκινανε με το να ξεγελάει τον εαυτό του και καταλήγει πάντα να ξεγελάει τους άλλους,
και αυτό ο κόσμος το ονομάζει συναισθηματικες σχέσεις
αλλά καμια εμπειρία δεν στη χαρίζουν
και ούτε είναι αυτό που σου συμβαίνει,
αλλά ο τρόπος που αντιδράς σ αυτό που σου συμβαίνει.....
και σε μένα η δικη μου εμπειρία μου λέει να σκύψω,
μεσα στη ψυχη μου και να σταματησω να κανω προγραμματα στα αρρωστακια και τους ψυχοπαθεις
Που κυκλοφορουν εκει εξω….
Να το κανετε και εσεις …
επειδη οι ωρες ειναι σαν τα διαμαντια...
Φιλια στους ονειροπολους και τις ονειροπολες και να θυμαστε ότι κάποτε, υπήρχε ένα Λουλούδι, μια Πέτρα, ένα Κρύσταλλο, μια Βασίλισσα, Ένας Βασιλιάς, ένα Παλάτι,ένας Εραστής
και η Αγαπημένη του…
και αυτό πολύ παλιά, κάπου στα Νησιά του Ωκεανου, πριν 5000 χρόνια ..
Αυτή είναι η Αγάπη μου, η Μυστικη μου Αγάπη της ψυχής ...
Αυτά ηταν τα τελευταια λογια του Carl Yung καθως η Ψυχη του ετοιμαζοταν να φτερουγισει στον Ουρανο…
Η Ψυχιατρικη του Yung τελειωνε εκει που αρχιζει η Ποιηση η οποια είναι η μοναδικη που θεραπευει την Απελπισια…
Photo : red list page - David Burdeny, "Saltern Study 18, Great Salt Lake, UT", 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου