Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Birthing A New Reality : Ατενιζοντας το Μελλον


Η Ροδος υπηρξε η πιο μαγικη μου στιγμη μεσα στο 2017 :) <3
εσεις ποια μαγικη στιγμη ειχατε μεσα στο 2017, να διαλογιστειτε σ αυτο, και θα δειτε οτι, εχετε μπει ηδη σε μια νεα πραγματικοτητα....
εκει θα αρχισετε να κτιζετε για το 18 και την επομενη εφταετια...

Ροδος, νησι των Ιπποτων, ηρθε η ωρα να αναμετρηθουμε
σαν γνησιος ιπποτης που ειμαι...
Ισως ανακαλυψουμε το μυστικο σε ενα απο τα εφτα θαυματα του Αρχαιου Κοσμου : τον Κολοσσο της Ροδου...

και Κολοσσος γινεσαι, οταν εχεις μαθει να παιζεις...
και στη Ροδο παιζουν ακομα σαν τα παιδια
αλλα αυτο δεν τους εμποδιζει να δουλευουν και να κυκλοφορει το χρημα,
και δεν διαφημιζω κανεναν σοσιαλιστικο παραδεισο
αλλα την καρδια του καπιταλισμου
αλλα ζουν οι ιπποτες του, μαλλλον εκει...
και οχι τα σουργελα οι πολιτικοι και τα τσιρακια τους...
εκει οταν δουλευουν δεν παιζουν...
αλλα αυτο δεν τους εμποδιζει να παιζουν, οταν χρειαζεται...

τωρα, αληθεια τα θυμαστε τα εφτα θαυματα του Κοσμου, τοτε...
καλα ντε, σιγα μην θυμαστε...

Λοιπον σας τα λεω, για να μην ψαχνετε και να σκεφτειτε, τη σχεση του εαυτου σας, με καθε ενα απο αυτα...

1.Η Μεγαλη Πυραμιδα της Γκιζας
2.Οι κρεμαστοι κηποι της Βαβυλωνας...
(κολλημα που εχω τραβηξει μ αυτους..)
3.το Χρυσελαφαντινο αγαλμα του Ολυμπιου Διος
4.ο ναος της Αρτεμιδος στην Εφεσο...
(αυτο ειναι για σενα αγαπη μου, που θελεις να μεινεις για παντα νεα...)
5.το Μαυσωλειο της Αλικαρνασσου...
(αυτο ειναι για σενα πατερα...)
6. ο Κολοσσος της Ροδου
7.ο Φαρος της Αλεξανδρειας...
(αυτο ειναι μαλλον για τον αδελφο μου, γυριζοντας απο την Αιγυπτο ο αδελφος μου, ειδα την καλυτερη version του ever...)

Ροδος, εισαι μεσα στην καρδια μου <3

για νοτια πηγαιναμε, νοτιοτερα θα βρεθουμε...
αυτο ειναι και το προβλημα μου...
ολα τα κανω στον υπερθετικο βαθμο...
τι vicious game και αυτο...
εγω και ο Jagger : δωσε μου ενα ρυθμο, και εγω θα τον κανω να φαινεται τεραστια μεγαλυτερος...
με τετοιους δασκαλους, τετοια γραμματα μαθαινεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου