Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

Eclipses 2019-2020 in axis cancer-capricorn : we are live in space year 2020

Eclipses 2019-2020 in axis cancer-capricorn : we are live in space year 2020

αφιερωμενο σ αυτες και σ αυτους που ηλθαν απροσκαλεστοι…εννοω ολες αυτές και αυτους που μπηκαν στις ζωες μας στη δεκαετια που εφυγε…
αλλα καλως τους δεχτηκαμε …γιατι δεν υπαρχουν και τα προσωπα που αγαπησαμε αλλα εφυγαν σε άλλες διαστασεις…
Λοιπον εχετε προσεξει κατι…καποιο προσωπο μπηκε τοσο πολύ στις ζωες μας, ιδιως όταν χασαμε καποιο άλλο προσωπο που ηταν η βαση που μας στηριζε για τα προηγουμενα χρονια ….
Σημερα λοιπον ζουμε μαζι του αποκλειστικα μ αυτό το προσωπο, λες και ημασταν χρονια και από παιδια μαζι, ανεξαρτητα τι ειδους σχεση εχουμε μαζι του….Μπορει και να μην εχουμε και σεξουαλικη σχεση…εκει το τρως διπλα το πακετο…
Και εννοω επειδη ζουμε σε διαστημικα χρονια και σ αυτά πρεπει να εχεις ξεκαθαρισει τα σταγονιδια της σκιας σου ,
προσεξτε μονον μην μπερδεψουμε τη σκια μας
με την αυθεντικοτητα μας.....
η πρωτη παντα ειναι πιο δελεαστικη στη σαγηνη της...
η δευτερη θελει δουλεια....
οδηγιες προς τους ναυτιλομενους για να ετοιμαστουν πολυ καλα
για την Μεγαλη Εξοδο....
Μπορει να εχεις και Εξοδο «πετωντας» γιατι η Βιολογια από το βαθος των αιωνων μας εμαθε ότι τα πουλια είναι πρωην ερπετα και στο τελος εβγαλαν φτερα και πεταξαν….
Αυτο φυσικα εχει ένα αποκρυφο εσωτερικο νοημα και πρεπει να το διαλογιστεις στη ζωη σου για να μην μεινεις στηλη αλατος όταν η Αφροδιτη γυριζει αναδρομη στον κατω κοσμο της, την ερχομενη ανοιξη….Ναι καλα το ενιωσες…
Αυτά που φοβασαι σημερα με την Αφροδιτη στον Υδροχοο και τον Ουρανο στο Ταυρο καθως κυλανε οι εκλειψεις, θα τα βλεπεις τραγικη πραγματικοτητα τοτε …
Αλλα και ότι και να είναι και όπως και να εχουν όλα γινονται για τα καλυτερα….χωρις να σημαινει ότι δεν χρειαζεται να εργαστεις σκληρα και πειθαρχημενα για πραγματα που εχεις ιεραρχησει ότι είναι τα πιο σημαντικα….
αλλωστε η γη του Αιγοκερω δεν ειναι το party της ζωης, αλλα σκληρη εργασια, ασχετα αν παρουσιαζεται σαν party, απο τους Αιγοκερους αυτο που πετυχαν με πολυ κοπο και αγωνα...
Τετοιες εποχες δεν πιστευω μεσα στις ιεραρχιες σου να μην βρισκεται ο Εαυτος σου….Και αν νιωθεις ότι εισαι παλι εκτος λιστας ιεραρχιας αναγκων, κανε μια ασκηση ταυτισης με τον εαυτο σου…
Εχω ένα σωμα, αλλα δεν ειμαι το σωμα μου…
Εχω συναισθηματα, αλλα δεν ειμαι τα συναισθηματα μου…
Εχω νου, αλλα δεν ειμαι ο νους μου…
Αν δεν εχεις απαντησεις μετα από αυτή την ασκηση, καλο είναι να ξανα ιεραρχησεις τις αναγκες σου…προλαβαινεις….
Και να θυμαστε μας εξουσιαζει καθετί με το οποιο ταυτιζομαστε.Και μπορουμε να εξουσιασουμε και να χρησιμοποιησουμε οτιδηποτε δεν ταυτιζεται μαζι μας…
Αυτό το τελευταιο να το θυμαστε γιατι η χρονια του 2020 θα είναι σεμιναρια για τα manipulative games….
Να εχετε και παλι μια υπεροχη χρονια και προσπαθειστε να νιωσετε ποιο ρυθμο τραγουδιου εχει η αγαπημενη σας και ο αγαπημενος σας…
Καλημερα ολη μερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου