Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Olympus family

Olympus family
Mεσα στο κεντρο της μεγαλυτερης σου δυστυχιας, αλλα και μεσα στη δινη της μεγαλυτερης σου ευτυχιας, οσοι νιωθουν αστεγοι, μονοι τους, μαυρα προβατα, καταλυτες, διαμεσολαβητες και σε οτι αλλο τους εχει ταλαιπωρησει οι αγελαιες οικογενειες και ομαδες ....
εχουν οικογενεια ...
Και αυτη η οικογενεια ειναι του Ολυμπου απο οπου καταγομαστε...ολοι ανεξαιρετως και αδιαφορου χρωματος και φυλης...
Οι πατεραδες και οι μαναδες μας οι αληθινοι ειναι εκει...γιατι υπαρχουν στη ψυχη μας...και οσο μεγαλωνεις σε ηλικια αναγνωριζεις οτι οι φυσικοι σου γονεις ηταν η ευκαιρια και το οχημα για να ελθεις στη ζωη......
Και εμεις προσωπικα καταγομαστε απο τον Ουρανο, εκει που ζει η μυθικη οικογενεια του Ολυμπου....οι φυσικοι μου γονεις ηταν απλα μια αφορμη να ελθω στη ζωη ....
Γι αυτο κοιτα στον εναστρο ουρανο τι ειναι δικο σου....που ειναι η αληθινη σου οικογενεια....
εμενα ο παππους και η γιαγια που με μεγαλωσαν γιατι με ξεχασαν οι γονεις μου και με αφησαν στην Αμαλθεια να με αναθρεψει....
με εμαθαν παρολο τη φρικη και το κλαμα των πολεμων και των εμφυλιων που περασαν οτι αρχιζουμε το τραγουδι και το χορο οτι και να μας συμβαινει....
Και αυτοι οι ανθρωποι εζησαν μεχρι τα βαθια γεραματα τους διπλα μου, και εγω να μαθαινω οτι με την αληθινη συντροφικοτητα διασχιζεις και περνας τα παντα.....
Γιατι δεν εχει σημασια τι σου συμβαινει στη ζωη, αλλα πως αντιδρας σ αυτο που σου συμβαινει....
δεν ξερω για τη μανα μου εκει που ειναι....
αν ειναι υπερηφανη για μενα....<3
αλλα κοιταω τα χαμογελα του παππου μου που με εμαθε να τζογαρω παντου χωρις να στενοχωριεμαι οταν χανω...και τα ματια της γιαγιας μου που με μεγαλωσε με μυθους και παραμυθια γιατι η ζωη ηταν φρικτη απο real αποψη απο τοτε που γεννηθηκα....
αλλα φροντισε να μην το καταλαβω ποτε...και να ζω στους Μυθους της αληθινης μου οικογενειας...
γιατι εδω στη Γη ηρθαμε να θεραπευτουμε και να εκπαιδευτουμε....
δινοντας στον καθενα μας εναν ρολο για τους υπολοιπους...
εμεις ειμαστε dj στις ψυχες των ανθρωπων και τους κανουμε προγραμμα ανυψωσης για το που πρεπει να κοιτανε...
ποτε δεν ενιωσα μονος γιατι μιλωντας με την οικογενεια μου, μιλαω με τη Ψυχη...και αυτη εχει σοφια αιωνων και με προστατευει καλυτερα αποτι θα προστατευα εγω τη δικη μου με τη λογικη μου....
Γι αυτο να θυμαστε μεσα σας ξερετε τι να κανετε καθε φορα...
αλλα πρεπει να ειστε ηρεμοι για να ακουτε αυτη τη φωνη .....
οσο δαιμονια και να υπαρχουν διπλα σας....και οι θεοι με τις θεες θα σας στελνουν βασιλισσες και οτι καλυτερο διαθετουν οι Μυθοι για να σας προστατευουν.....
Τι σημασια εχει τι ειναι αληθινο εξωτερικα αν υπαρχει μεσα σου και μια φωνη σου λεει οτι θελεις το εχεις...και αν δεν το εχεις, παιρνεις στο τελος αυτο που εχεις αληθινα αναγκη.....
γι αυτο :
Ουρανέ, όχι δε θα πω το ναι
ουρανέ, φίλε μακρινέ
πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή
πώς να δεχτώ, μάνα μου είναι η γη
πώς ν’ αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό
αχ ουρανέ πόνε μακρινέ
Κάθε δειλινό κοιτώ τον ουρανό,
το γαλανό
κι ακούω μια φωνή,
καμπάνα γιορτινή
να με παρακινεί
Κάθε Κυριακή μου λέει να πάω εκεί,
εκεί, εκεί
που χτίζουνε φωλιά
αλλόκοτα πουλιά
στου ήλιου τα σκαλιά
Ουρανέ, όχι δε θα πω το ναι
ουρανέ, φίλε μακρινέ
πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή
πώς να δεχτώ, μάνα μου είναι η γη
πώς ν’ αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό
αχ ουρανέ πόνε μακρινέ
Κάθε δειλινό κοιτώ τον ουρανό,
το γαλανό
και μια φωνή τρελή
σαν χάδι κι απειλή
κοντά της με καλεί
Κάθε Κυριακή μου λέει να πάω εκεί,
εκεί, εκεί
μου τάζει ωκεανούς
κομήτες φωτεινούς
και ό,τι βάζει ο νους
Ουρανέ, όχι δε θα πω το ναι
ουρανέ, φίλε μακρινέ
πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή
πώς να δεχτώ, μάνα μου είναι η γη
πώς ν’ αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό
αχ ουρανέ πόνε μακρινέ........
Γι αυτο χορεψτε οπως ακριβως ειχαν βρει το μυστικο η οικογενεια του Ολυμπου να "μαλλιοτραβιεται και να τσακωνεται " και μετα το εριχνε στο γλεντι και το ποτο με νεκταρ και αμβροσια, και ηταν ολοι ευτυχισμενοι.....
Δυστυχως οι οικογενειες στη γη δεν ακολουθουν αυτο το παραδειγμα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου