Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Aftermath of full moon and Venus in Leo -Venus Sesquisquare Chiron : τα φτερα του Ερωτα ή τα φτερα της επιθυμιας για ερωτα


Als das Kind, Kind war ...
Όταν το παιδί ήταν παιδί,
περπατούσε με τα χέρια ανοιχτά
Ήθελε το ρυάκι να 'ναι ποτάμι,
το ποτάμι, χείμαρρος κι η λιμνούλα, θάλασσα.
Όταν το παιδί ήταν παιδί δεν ήξερε ότι ήταν παιδί
Όλα ήταν γεμάτα ζωή και η ζωή ήταν μια.
Όταν το παιδί ήταν παιδί, δεν είχε γνώμη για τίποτα...
Δεν είχε συνήθειες, καθόταν οκλαδόν, έτρεχε, είχε τσουλούφι στα μαλλιά και δεν έκανε γκριμάτσες όταν το φωτογράφιζαν...
(wim mertens :wings of desire)
Στις τρεις το πρωι το φως ειναι Κόκκινο γιατι ειναι γκρι το πρωί
Και οταν σκονταφτεις σε μια τρύπα στο έδαφος
προσπαθω να νιωσω εαν εισαι βαμπίρ ή ένα θύμα
Εξαρτάται από το ποιος είναι γύρω σου
γιατι συνηθιζεις να παρακολουθεις μονο διαφημισεις
θα μπορουσες να συγχρονισεις τα χειλη σου με τα δικα μου
αν γινει αυτο θα μπορεσεις να κοιταξεις μεσα μου
Και αν κοιτάξεις, κοιτάς μέσα μου
Και αν μιλάς δεν είναι για μένα
Και όταν σε αγγίζω, δεν νιώθεις κάτι
Αν μπορούσα να μείνω μαζι σου, τότε η νύχτα θα σου παραδοθει...
Μείνε και η μέρα θα διατηρήσει την εμπιστοσύνη της
Μείνε και η νύχτα θα ήταν αρκετή για εμας..
Από μακριά, σε ζω τοσο κοντα απο τα ραδιοκυματα σου
Και αν με ακους δεν μπορώ να σε καλέσω και να σου μιλησω
Και αν πηδηξεις στην αγκαλια μου
μπορεί να πέσεις
Και αν φωνάξεις, θα σ` ακούω μόνον εγω
Αν μπορούσα να μείνω τότε η νύχτα θα σου παραδοθει
Μείνε και η μέρα θα διατηρήσει την εμπιστοσύνη της
Μείνε με το πνεύμα σου που βρήκα
Μείνε μαζι μου
γιατι με τους δαίμονες σου πνίγηκες
Μείνε και η νύχτα θα ήταν αρκετή για εμας...
Ειναι Τρεις το πρωί
Είναι ήσυχα και δεν υπάρχει κανείς γύρω μου
εκτος απο τα βηματα μου που περπαταω..
Και μονον το κτυπημα που κανει ενας αγγελος
που τρεχει στο εδαφος
και μονον το κτυπημα που κανει ενας αγγελος
που μοιαζει με την μορφη σου
οταν χτυπαει ξαφνικα στο εδαφος..
Γιατι απο σενα αρχιζει η αιωνιοτητα
γιατι εισαι τοσο μακρια μου
οσο τοσο κλειστα μεσα μου
<3
καλημερα ολη μερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου